avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Renunþare pensie alimentare student 25 ani
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Renunþare pensie alimentare student 25 ani

Stimaţi utilizatori,

Mă numesc Miruna I. şi apelez la acest forum deoarece am o întrebare cu privire la renunţarea la pensie alimentară.

Părinţii mei au divorţat în urmă cu câţiva ani, iar eu primesc o pensie alimentară din partea mamei de la divorţul părinţilor. Am 25 şi sunt studentă, dar nu am un venit pe baza unui contract.

Întrebarea mea este cum pot să renunţ la pensia alimentară, ce exact trebuie să fac? O declaraţie pe proprie răspundere către tribunalul localităţii, sau către instituţia la care este angajată mama mea este suficient?

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

Cu deosebită consideraţie,

Miruna I.

Cel mai recent răspuns: ContSters294463 , utilizator 09:52, 26 Iunie 2013
Daca vreti sa renuntati la dreptul dv, pe care ,in conditiile in care sunteti studenta, legea vi-l acorda pana la 26 de ani,puteti face o cerere de sistare a pensiei de intretinere la institutia unde mama dv este angajata.
Stimată dnă Stanica,

Vă mulţumesc pentru răspunsul dvs. şi pentru timpul acordat.

Cu cele mai bune gânduri,

Miruna I.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Avere nedeclarata in momentul divortului. pensie alimentara. AlinMuresan222 AlinMuresan222 Buna ziua. Voi incepe cu o scurta prezentare a situatiei: parintii au divortat in 2014, fiind amandoi proprietari ai unui apartament. In urma divortului, au ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara maria clara maria clara Buna ziua! Am divortat in urma cu 3 ani. Am o fiica in varsta de 22 de ani,studenta la buget, careia tatal ei nu i-a platit niciodata pensie alimentara si de ... (vezi toată discuția)