avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 158 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Suspendare burse studenti Republica Moldova
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Suspendare burse studenti Republica Moldova

buna! sunt student bursier( fara taxa, cu bursa) si nu am luat anul trecut bursa pe semestrul 2 pt ca am avut restanta pe sem 1( in conditiile in care la alte univeritati din oras, studentii aflati in aceeasi situatie continuau sa primeasca bursa), iar anul acesta in metodologia de scolarizarea a etnicilor romani din rep. moldova si alte state a aparut specificat ca ''bursele se suspenda in cazul repetarii anului de invatamint''...si dupa o cerere facuta la rectorat cateva luni in urma, studentii restantieri au obtinut plata retroactiva a bursei pt anul asta, iar mie mi s-a spus ca metodologia este pt 2012-2013, deci pot fi recuperate doar pt anul asta, anul trecut fiind o alta metodologie...
dupa consultarea metodologiilor din anii antreiori si a catorva legi si hotariri ale guvernului, am constat ca in metodologiile din anii 2011-2012, si 2010-2011 intr-adevar nu scrie negru pe alb fraza respectiva, dar scrie ca studentii bursieri au anumite facilitati conform hotaririi guvernului 844/2008, in care apare fraza mentionata mai sus...as vrea sa stiu daca pot demonstra cu aceasta dreptul de a mi se achita retroactiv bursa pe perioada mentionata anterior? ms anticipat:)

Alte discuții în legătură

Student strain cu domiciliul in romania nicolpr nicolpr Buna ziua, Sunt studentă in cadrul A.S.E., Bucureşti, cu statut actual de student în an universitar 2011-2012 înterupt pe caz medical. În iunie 2009 ... (vezi toată discuția)
Intrebare legata de bursele pentru studenti. Alexandru1707 Alexandru1707 Buna ziua, as avea o intrebare legata de acordarea burselor pentru studenti. Eu am urmat un program de studii timp de un an, unde am beneficiat de bursa de ... (vezi toată discuția)