avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 799 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Student strain cu domiciliul in Romania
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Student strain cu domiciliul in Romania

Buna ziua,
Sunt studentă in cadrul A.S.E., Bucureşti, cu statut actual de student în an universitar 2011-2012 înterupt pe caz medical.
În iunie 2009 am absolvit liceul in Bucureşti, şi am fost admisă cu statut de bursier al statului român din Rep. Moldova, în urma concursului de admitere la A.S.E. Bucuresti. La depunerea dosarului la admitere, am declarat că sunt cetăţean român dar ca încă nu deţin acte de identitate care să confirme acest lucru, mi s-a comunicat că, potrivit Art.36. din "Metodologia de şcolarizare a cetățenilor de origine etnică română din Republica Moldova", puteam concura doar pe locurile acordate etnicilor români din Rep. Moldova.