avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA pentru service calculatoare
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA pentru service calculatoare

Buna ziua, am 21 de ani, sunt student la zi si sunt angajat la norma de 6 ore/zi ca lucrator comercial intrun magazin de haine. As dori sa infiintez un PFA ce are ca domeniu de activitate service-ul pentru calculatoare si laptopuri insa nu stiu foarte multe lucruri si v-as ruga, daca se poate, sa imi prezentati principalii pasi pentru infiintarea unui PFA. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: George David , Contabil 09:39, 27 August 2013
Infiintarea PFA se face prin depunerea la Oficiul Registrului Comertului a unei documentatii prevazuta de OUG nr. 44/2008.
Documentaţia de susţinere a cererii de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionării PFA este urmatoarea :
1. Carte de identitate sau paşaport - fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul
2. Document care să ateste drepturile de folosinţă asupra sediului profesional, precum contract de închiriere, comodat, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpărare, declaraţie de luare în spaţiu sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosinţă etc. - copie legalizată
3. Declaraţie pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii
4. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă pregătirea profesională, dacă aceasta este cerută, potrivit unor prevederi legale speciale
5. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă experienţa profesională, dacă este cazul
Documente care atestă pregătirea sau experienţa profesională :