avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 301 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare pfa
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare pfa

buna seara,
imi pot face o firma ca, persoana fizica autorizata unde pot comercializa pe baza de comenzi produse avon?
care este procedura ?
Cel mai recent răspuns: George David , Contabil 09:46, 4 Noiembrie 2012
Infiintarea PFA se face prin depunerea la Oficiul Registrului Comertului a unei documentatii prevazuta de OUG nr. 44/2008.
Documentaţia de susţinere a cererii de înregistrare în registrul comerţului şi de autorizare a funcţionării PFA este urmatoarea :
1. Carte de identitate sau paşaport - fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul
2. Document care să ateste drepturile de folosinţă asupra sediului profesional, precum contract de închiriere, comodat, certificat de moştenitor, contract de vânzare-cumpărare, declaraţie de luare în spaţiu sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosinţă etc. - copie legalizată
3. Declaraţie pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii
4. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă pregătirea profesională, dacă aceasta este cerută, potrivit unor prevederi legale speciale
5. Fotocopii certificate olograf de pe documentele care atestă experienţa profesională, dacă este cazul
Documente care atestă pregătirea sau experienţa profesională :
Pregătirea sau experienţa profesională se atestă, după caz, cu documente cum sunt: diploma, certificatul sau adeverinţa, prin care se dovedeşte absolvirea unei instituţii de învăţământ, certificatul de calificare profesională sau de absolvire a unei forme de pregătire profesională, organizată în condiţiile legii, în vigoare la data eliberării acestuia, certificatul de competenţă profesională, cartea de meşteşugar, carnetul de muncă al solicitantului, declaraţie de notorietate cu privire la abilitatea de a desfăşura activitatea pentru care se solicită autorizarea, eliberată de primarul localităţii respective în mod gratuit în cazul meseriilor tradiţionale artizanale, atestatul de recunoaştere şi/sau de echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în străinătate, atestatul de recunoaştere a calificării dobândite în străinătate, în afara sistemului de învăţământ, orice alte dovezi care să ateste experienţa profesională.
multumesc pt raspuns,
ce cod CAEN ar tebui sa folosesc astfel incat sa nu am nevoie de casa de marcat fiscala?
si sa pot avea mai multe activitati de consultanta, dorece sunt de profesie economist
multumesc,
Ultima modificare: Vineri, 2 Noiembrie 2012
flary23, utilizator

Obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale este obligatorie cand se efectuează livrări de bunuri cu amănuntul, precum şi prestări de servicii direct către populaţie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Unde ma adresez pentru infiintare pfa sau af? OleseaT OleseaT Buna ziua, Va rog sa ma ajutati: unde trebuie sa ma adresez pentru a-mi infiinta un PFA sau Asociatie familiala? (vezi toată discuția)
Infiintare pfa pentru service calculatoare AdrianM7 AdrianM7 Buna ziua, am 21 de ani, sunt student la zi si sunt angajat la norma de 6 ore/zi ca lucrator comercial intrun magazin de haine. As dori sa infiintez un PFA ce ... (vezi toată discuția)
Pfa - comert ambulant borsh07 borsh07 Buna ziua, Ma intereseaza ce fel de activităti comerciale poate desfasura o PFA? In special fabricarea si comercializarea ambulanta a bauturilor din fructe ... (vezi toată discuția)