avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 483 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
S a votat de CSM planificarea concursurilor 2015...La direct pe post se organizeaza doar daca raman locuri neocupate de promotia INM 2013-2015...
OvidiuDanut a scris:

S a votat de CSM planificarea concursurilor 2015...La direct pe post se organizeaza doar daca raman locuri neocupate de promotia INM 2013-2015...

Tare imi pare Ovidiu ca lupta se duce(in caz ca se duce) pe 2-3 locuri amarate.Daca nu,ne-om ingramadi cumva la inm,desi eu nu mai am resurse ptr scolarizari de ani de zile
Aceasta pare sa fie concluzia discutiilor de acolo:
Verificarea de scripte se foloseste atunci cand este contestat(defaimat) un inscris sub semnatura privata, scrisoare, registru. Daca, dupa verificarea(compararea) inscrisului contestat cu scrisul sau semnatura facute in fata ei, instanta nu este lamurita, va dispune ca verificarea sa se faca prin expert, obligand partile sa depuna inscrisuri pentru verificare.