avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Am vazut eu bine sau in 2013 la Drept Civil s-a folosit vechiul cod civil... adica niste carti de prin 2009?? Ce rost mai are sa invete dupa vechiul cod???
sincer m-i se pare o mare tampenie,ar fi culmea ca cei ce dau anul asta sa dea si din vechiul si din noul cod penal si pp
Nu este prea devreme, acum este momentul sa incepem pregatirea pentru examenul de admitere INM 2015. Materia trebuie inteleasa, nu doar citita de 2-3 ori! In plus, este necasara o perioada de timp pentru "a se depune". Incepand de acum, vom acorda creierasului nostru timpul necesar intelegerii si insusirii tuturor notiunilor necesare pentru a ne asigura reusita acestui examen! Eu sunt tot in anul 3 si sper ca discutiile pe care le vom purta aici sa ne fie cat mai folositoare in ceea ce ne-am propus! Spor la invatat tuturor! :D
Ce autori ati ales?
Eu am ales asa:

A. La civil:
Civil partea generala-Boroi
Civil persoane- Munteanu
Civil drepturi reale- deocamdata am cartea dl prof Cristian Jora si cartea Institutii de Boroi, insa astept pareri si despre alti autori