avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Acces dosar fiscal
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Acces dosar fiscal

Buna seara,

Spuneti-mi va rog am semnatura electronica si am intrat azi la dosar fiscal contribuabil, apoi citind diferite chestii am vazut ceva despre un formula 152 ? Eu nu am depus acest formular, doar 150 cand am facut semnatura ? Este obligatoriu de depus si acest formular ? Eu am intrat fara sa il depun .

Multumesc
Buna seara,

Si eu am intrat tot cu semnatura electronica fara nici un 152.

Respect,
Dan Preda.
Pt.firmele care nu au avut semnatura electronica se depune si 150 si 152.Nu mai stiu exact de cand oricum in 2013 e ceva aparut legat de D 152.
Am depus eu.Se ataseaza exact aceleasi documente ca la D 150,inclusiv procura notariala in original.
Daca au deja semnatura electronica nu se mai depune 152? Eu nu am depus acest 152 si pot intra din cauza asta eram nedumerita.

Multumesc
Nici eu nu am depus 152 si am putut intra pe dosarul fiscal...
deci pina in final cum e?este nevoie de acesta decalratie 152?
Cine a fost inregistrat din 2011-2012 cu D 150 poate accesa dosarul fiscal.

[ link extern ]

ACCESUL CONTROLAT LA DOSARUL FISCAL
SCOPUL ACESTUI MANUAL

Aceste instrucţiuni descriu etapele obţinerii certificatului calificat necesar pentru accesul controlat la dosarul fiscal al contribuabilului, conform Ordinului preşedintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 230/2013.

ETAPELE PE SCURT

1. Obţineţi un certificat de semnătură electronică de la o firmă autorizată.
2. Instalaţi programul Adobe Reader 8.2. sau Adobe Reader 9.3.
3. Descărcaţi documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completaţi-l (dvs. şi furnizorul certificatului) şi transmiteţi-l la ANAF (prin opţiunea înregistrare certificate calificate din modulul Declaraţii electronice, Acces controlat la dosarul contribuabilului).
4. Listaţi, semnaţi şi ştampilaţi cererea pentru utilizarea unui certificat calificat (formularul 152).
5. Prezentaţi documentele necesare la orice unitate fiscală (împuternicirea, act identitate, formularul 152).
6. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regulă prin e-mail, pe adresa comunicată în formularul 152, în termen de 4-7 zile lucrătoare de la depunerea documentaţiei la organul fiscal. După acest termen puteţi încerca să accesaţi dosarul fiscal chiar dacă nu aţi primit confirmarea pe mail. Dacă întampinaţi probleme, vă rugăm sa trimiteţi mesajul de eroare pe adresa de mail Admin.Portal@mfinante.ro
7. Accesaţi serviciul "Acces controlat la dosarul fiscal".

DESPRE CERTIFICATELE DIGITALE CALIFICATE

Contribuabilii pot accesa informațiile din dosarul fiscal, de pe pagina de internet a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, prin autentificare în baza certificatului digital. Conform OMEF 858/2008, certificatele digitale se obţin de la furnizorii de servicii de certificare acreditaţi în condiţiile Legii 455/2001 privind semnătura electronică. Acest certificat digital este denumit în continuare certificat digital calificat. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditaţi, este stabilit şi publicat de Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale pe site-ul www.mcsi.ro.

Pentru siguranţa datelor, trebuie ca certificatul digital calificat deţinut de dvs. să fie confirmat de cel care vi l-a eliberat. Pentru aceasta, descărcaţi următorul document de confirmare de pe portalul ANAF, pagina Asistenţă Contribuabili, modulul Toate formularele cu explicaţii la adresa:
[ link extern ] .

Completaţi documentul doar în jumătatea de sus, nu semnaţi şi în locul Autorităţii de Certificare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratii online rain4est rain4est A folosit cineva noul sistem de declarare a contributiilor ? Cred ca ar fi de folos sa aflam cate ceva despre noul sistem, cum se obtine semnatura electronica, ... (vezi toată discuția)
Semnatura electronica LIVIU NISTEA LIVIU NISTEA Daca o societate poate avea doua semnaturi electronice, pe doua calculatoare, pentru depunerea declaratiilor la ANAF. (vezi toată discuția)
Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. obtinere. etape. - atentie! din 1 iulie 2011 declaratia 112 se depune doar online! Valentin_buzau Valentin_buzau [b]Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica. Obtinere. Etape. - Atentie! Din 1 iulie 2011 Declaratia 112 se depune doar ONLINE! ... (vezi toată discuția)