Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Lucrez la o companie multinationala de vanzari in cadrul Departamentului de Relatii Clienti. Incepand cu luna trecuta Deputy Manager a impus un survey care va fi efectuat pe un anumit numar de clienti , pentru a obtine un feedback din partea acestora privind satisfactia acestora fata de solutiile oferite de noi(agentii Customer Care) si satisfactia acestora fata de tot departamentul CCD. A fost impus un anumit target , de 87%, iar daca acesta nu este atins se aplica anumite penalizari din bonusul lunar primit pe langa salariu. In aceasta luna din pacate eficienta a fost de doar 82% si tot departamentul a primit penalizare 5% din bonus. Vreau sa mentionez ca nu am primit niciun act aditional sau alt document legal in care sa ne fie comunicat oficial implementarea acestui obiectiv. As dori sa stiu ce pot face legal in cazul de fata, pentru ca prin discutii amiabile din pacate nu am putut ajunge la o intelegere si penalizarea a fost aprobata pentru intregul departament. Multumesc mult de ajutor!
Act aditional
MF30
Buna ziua,
Am semnat o anexa la contract plus un act aditional pentru acordarea unui bonus.
Pe anexa specifica ca este valabila 3 luni de zile , dar nu a ... (vezi toată discuția)