avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 239 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... autorizatie pt comert ambulant..am nevoie de ajutor..
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

autorizatie pt comert ambulant..am nevoie de ajutor..

am si eu nevoie de un sfat sau orice informatie ce m-ar putea ajuta...sunt studenta si vreau sa-mi scot o autorizatie pentru vanzare ambulanta! am fost azi la primarie si am intrebat, insa m-au trimis la ploiesti la registrul comertului(eu sunt din campina, prahova). bineinteles k drumul pana la ploiesti nu ar constitui o problema, dar nu stiu nici macar ce acte imi sunt necesare! daca sunt studenta beneficiez de vreo facilitate? cam cat m-ar duce cheltuielile cu obtinerea autorizatiei? va multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: mauranita , utilizator 23:49, 15 Mai 2009
de regula, pentru comertul ambulant primaria emite autorizatii temporare.Probabil ei v-au trimis la RC pentru a va face un PFA.Daca recurgeti la aceasta solutie, gasiti toate informatiile pe site-ul RC.
va multumesc frumos ca ati raspuns! as vrea totusi sa va mai intreb...nu doresc sa fac PFA, ma intereseaza comertul pt balciuri, festivaluri etc. sa inteleg ca pt acest lucru trebuie facuta autorizatie in fiecare localitate unde au loc aceste evenimente? ce acte mi-ar trebui pt obtinerea unei astfel de autorizatii? aveti idee cam cat vor fi taxele pt o astfel de autorizatie?dar pentru PFA cat m-ar costa? va multumesc mult!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Situatie incerta pfa R696 R696 Buna ziua, Ma confrunt cu o problema, si pentru ca am dat niste telefoane si nu am obtinut inca un raspuns clar, apelez la aceasta comunitate. Acum ... (vezi toată discuția)