avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 711 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Transa de vechime in invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Transa de vechime in invatamant


Va rog mult sa ma lamuriti in urmatoarea problema:
Din anul 1994 pana in anul 2001 am lucrat ca invatatoare necalificata. In anul 2001 am absolvit scoala posliceala cu dubla specializare (invatator-educatoare). Din anul 2001 pana in prezent lucrez ca educatoare (definitivatul obtinut in anul 2004). Perioada 1994-2001 este recunoscuta in invatamant in vederea trecerii la o alta transa de vechime in invatamant? Este valabil ordinul 3294/1998 privind stabilirea vechimii in invatamant pentru persoanele provenite din alte sectoare de activitate, care au profesat in specialitatea inscrisa pe diploma de studii ? Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra !!!!!!!
Cel mai recent răspuns: bleau70 , utilizator 20:42, 19 Octombrie 2014
Ordinul nr.3.294 din 19 februarie 1998 privind stabilirea vechimii în învăţământ pentru persoanele provenite din alte sectoare de activitate, care au profesat în specialitatea inscrisa pe diploma este inca in vigoare.
Nu va suparati .....cum pot sa o conving pe d-na secretara ca nu are dreptate si ca ma calculeaza cu o transa gresita?Dumneaei spune ca anii in invatamant sunt cei de cand m-am calificat iar anii care i-am suplinit ca necalificata sunt ani trecuti ca vechime in munca.I-am aratat acel ordin dar mi-a raspuns ca nu are timp de lectura si pana nu ma duc cu dovada semnata si stampilata nu ma calculeaza cum vreau eu.Unde ma pot adresa in asa situatie?Va multumesc!!!!!!!!
Puteti sa va adresati ISJ-ului sau Ministerului Educatiei - Direcția Generală Juridică.
Multumesc pt raspuns!!!!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură