avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 222 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil!
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil!

Buna ziua ,
Am depus un dosar pentru indemnizatie de crestere a copilului in Noiembrie 2014. Am nascut un baietel in Octombrie, sunt studenta in cadrul universitatii Dunarea De Jos Galati. Mentionez ca am ramas repetenta in ultimul an 2013-2014 deoarece nu m-am putut prezenta la examene (sarcina). Si m-am inscris in anul universitar 2014-2015 (taxa) , din anul universitar 2010 pana in 2014 am fost la buget. Problema este ca dosarul a fost respins pe motiv de intrerupere a studiilor in ultimele 12 luni, desi nu am intrerupt nimic. Pana acum nu am primit nici un raspuns prin posta daca a fost aprobat dosarul sau respins, si a trebuit sa ma duc la ITM sa vad daca a fost acceptat sau nu. Dosarul contine toate actele necesare precum si adeverinta de la facultate in care mentioneaza ca in ultimii 4 ani precum si 2014-2015 sunt studenta la zi. Doamnele de acolo mi-au spus ca pot face o contestatie si sa ajungem in instanta desi nu am sanse de castig. As dori sa stiu ce este de facut si ce anume nu a fost in concordanta cu legea!
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 21:16, 24 Februarie 2015
ITM-ul nu se ocupa cu asa ceva, ci AJPIS-ul.

art.2 alin.5 din OUG 111/2010 prevede ca, cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii :
.....