avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna , urmează sa nasc in Noiembrie și doresc sa ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna , urmează sa nasc in Noiembrie și doresc sa depun dosarul ...

Buna , urmează sa nasc in Noiembrie și doresc sa depun dosarul pentru indemnizația de creștere dar am o nelămurire ! Sunt studenta anul 1 la zi ,pana in 2019 am fost studenta la o alta facultate (anul 3l-am făcut la ID deci pe diploma de licența scrie ca studiile au fost realizate la distanță ) întrebarea mea este :
In aceste condiții , pot beneficia de indemnizație, având in vedere ca momentan sunt studenta la zi ?
Mulțumesc
Cel mai recent răspuns: ElenaFroicu1 , utilizator 10:29, 5 Octombrie 2020
Intrebati la AJPIS ?

OUG 111/2010
art.2
...
(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral și din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situații:
.....
m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua șansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licență ori de master, precum și ale învățământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în țară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educației Naționale, cu excepția situației de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
....

In speta, legea prevede ca : frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învățământului universitar, ....
Am întrebat dar cine mi-a răspuns la telefon părea sa nu prea știe legea , mi-a zis ,, dacă ai adeverința de la facultate ca ești studenta când naști Primești ...”

Cornel Vasile a scris:

Intrebati la AJPIS ?

OUG 111/2010
art.2
...