Buna ziua!Problema mea este urmatoare si incerc sa caut niste sfaturi legate de ce as putea face mai departe.Concret:trimit un colet(obiecte de imbracaminte) prin Posta Romana,cu ramburs,in tara.Coletul ajunge la destinatie,la oficiul postal respectiv,unde ii este eliberat de catre angajatul postal destinatarului fara ca acesta sa achite rambursul,fara a-i scoate chitanta.Persoana respectiva ia coletul acasa,il desface,il desigileaza,il probeaza,chiar ma anunta telefonic ca masura nu este buna,imi scrie si un biletel ( cu date de contact,alte detalii) si ambaleaza din nou coletul.
Iar acest colet mi se intoarce mie inapoi ca si retur,pe el scriind mare:refuz primire.
Ca si cum el n-a mai dorit sa-l scoata din posta,dar in acelasi timp eu gasind in colet biletelul de la el,totodata el anuntandu-ma ca nu este masura dorita.
Nu mi se pare normal ce s-a intamplat,reclamatie la Posta Romana din ce stiu nu prea are nicio valoare.
Ce as putea face mai departe?
Multumesc anticipat si scuze pt mesajul foarte lung.
Nimic. Nu il puteti obliga sa va plateasca acele produse daca nu le mai vrea pentru ca nu sunt ce se astepta - asta daca sunteti persoana fizica.
Chiar daca ati fi persoana juridica si ar fi vorba de produse personalizate (care in principiu nu pot fi returnate) odata ce v-a venit pachetul inapoi nu v-ati putea recupera banii decat prin instanta. Si asta teoretic, pentru ca practic nu exista certitudinea ca ati castiga.
Cel mult ati putea face reclamatie la dirigintele oficiului unde ati expediat coletul si sa cereti restituirea cheltuielilor postale de reexpediere in caz ca au fost platite tot de dvs. insa nu pot sa apreciez ce sanse ar fi sa se rezolve.
Nu prea inteleg de ce v-a pus acel biletel cu datele de contact, nu ati luat legatura cu persoana? Poate vrea sa va plateasca cheltuielile postale:)
Deci nu vedeti nicio problema in faptul ca eu am trimis un colet cu ramburs,coletul a fost predat destinatarului fara ca acesta sa plateasca rambursul,acesta l-a probat,eventual a iesit si cu el la sosea o seara ,dupa care mi l-a trimis inapoi ca si refuz colet,retur.Prin posta nus e trimit coletle cu verificare,nu ai voie sa-l desfaci inainte sa platesti
N-am zis asta.
V-am spus doar ca nu cred ca veti obtine mare lucru reclamand la Posta + nu vad cum ati putea sa il obligati pe cel care a renuntat la produse sa vi le achite.
Nemultumirea mea este strict legata de abuzul pe care l-a facut functionarul.De ce i-a permis destinatarului sa desfaca un colet pe care nu avea voie sa-l desfaca pana ce nu platea rambursul acela trecut de mine.
Violarea corespondentei nu s-ar aplica aici?imi poate desface oricine coletul ,se uita in el dupa care mi-l trimite inapoi.Deci acela ca sa-l ridice legal,sa-l ia acasa,trebuia s aplateasca rambursul,trebuia sa prezinte buletinul la ghiseu,sa i se scoata o chitanta pt acel colet.
Multumesc avocatnet.ro pt ajutorul acordat!Mai mult de atat nici ca visam!Multumesc inca o data,cu plecaciuni.Daca aveam palarie,o ridicam in cinstea dvs.
Posta romana
mariusbt1
buna seara am o intrebare:daca eu trimit un colet cuiva cu plata ramburs,iar persoana respectiva nu ridica coletul, acel colet se intoarce la mine. intrebare: ... (vezi toată discuția)