avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONCEDIU DE ODIHNA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONCEDIU DE ODIHNA

Daca am avut concediu medical timp de 1 an cod 14/cancer am dreptul la concediul de odihna sau plata acestuia .mentionez ca sunt profesor de 30 de ani si nu am avut niciodata medical.sau daca am dreptul la banii pe concediu neefectuat (nu am cum sa mai iau concediu de odihna in anul scolar 2015-2016).

p.s. Interventie moderator
Nu mai scrieti cu majuscule . Este o incalcare aRegulamentului de postare in Forum si,uneori,foarte greu de citit.
Va multumesc pentru intelegere.
Ultima modificare: Vineri, 2 Octombrie 2015
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:38, 2 Octombrie 2015
1. Compensarea in bani a concediului de odihna (CO) cuvenit si neefectuat se poate face numai la incetarea contractului individual de munca (CIM).

2. CO se acorda si pentru perioadele in care ati fost in concedii medicale.

3. Din Codul muncii:

Art. 145
...

(4) La stabilirea duratei concediului de odihna anual, perioadele de incapacitate temporara de munca si cele aferente concediului de maternitate, concediului de risc maternal si concediului pentru ingrijirea copilului bolnav se considera perioade de activitate prestata.
...
(6) Salariatul are dreptul la concediu de odihna anual si in situatia in care incapacitatea temporara de munca se mentine, in conditiile legii, pe intreaga perioada a unui an calendaristic, angajatorul fiind obligat sa acorde concediul de odihna anual intr-o perioada de 18 luni incepand cu anul urmator celui in care acesta s-a aflat in concediu medical.

Art. 146
(1) Concediul de odihna se efectueaza in fiecare an.