avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Conflict MediaGalaxy si ESD-ROM service
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Conflict MediaGalaxy si ESD-ROM service

Salut,

In urma cu ceva vreme, mai exact o luna si 3 zile, a inceput spectacolul intre mine si MediaGalaxy plus ESD-ROM service. Pe 01.09.2015 am trimis la ESD un telefon Allview X1 Xtreme in garantie cu probleme de casca si microfon. Dupa 17 zile de asteptare, timp in care mi s-au spus cate in luna si in stele, telefon s-a intors resoftat, cel putin asa zic ei - nu a fost resoftat deoarece a venit asa cum l-am trimis, adica defect. In aceasi zi la o ora distanta, l-am retrimis in service cu mentiunea ca doresc inlocuirea produsului cu unul nou, motivul pentru care am cerut acest lucru este ca nu mi s-a parut normal sa primesc un telefon la fel de defect pe cat l-am trimis. Am asteptat alte 17 zile pentru a-l primii inapoi cu mentiunea ca defectul nu a putut fi confirmat, deci telefonul din nou s-a intors stricat. E-mail-urile de consultare intre mine si companiile in cauza, se petrec prin articole de lege, in care ”acuzatii” mentioneaza doar ceea ce ii intereseaza pe ei, anume ca mai trebuie sa trimit o data telefonul in service. Am incercat sa rezolv pe toate caile posibile, de la ANPC pana la consumator european, insa solutiile intarzie sa apara. Domnul director de la MediaGalaxy dupa promisiunea ca va face rost de acea minunata cerere de negatie numai raspunde la telefon, la fel cum fac si cei de la ESD, sau raspund cu ”asa e procedura”. Eu ca si client final nu sunt vinovat ca procedura lor e prost organizata. Mentionez si faptul ca le-am pus in fata toate articolele posibile din minunata 449/2003 #-o si degeaba. Cei de la ANPC imi spun sa astept ca se ocupa ei, insa, asta ar insemna inca 30 de zile timp in care eu platesc rata la telefonul de care nu beneficiez. Cum as mai putea sa ma adresez institutiilor in cauza pentru a avea castig?
Cel mai recent răspuns: mosmartin1166 , utilizator 16:23, 30 Septembrie 2016
andreid24 a scris:

Cei de la ANPC imi spun sa astept ca se ocupa ei, insa, asta ar insemna inca 30 de zile timp in care eu platesc rata la telefonul de care nu beneficiez. Cum as mai putea sa ma adresez institutiilor in cauza pentru a avea castig?

Buna ziua,

Altfel decat ati facut-o deja nu mai aveti cum. Cei la care va referiti prin ''consumator european'' - probabil ECC Romania - nu va pot ajuta, nu sunt institutie a statului roman.
Salut,

Am un Samsung Galaxy S7 Edge si i-am spart display-ul. Am sunat la Samsung Romania si m-au directionat catre EDS-ROM sa ma duc la ei si sa il repar acolo. Zis si facut m-am dus la ei si au reparat telefonul in 2-3 ore. Pe drum spre casa am observat o pata mica si neagra pe display-ul nou si m-am reintors la dansii sa il repare. Mi-au promis ca in 3-7 zile o sa ii inlocuiasca din nou display-ul ca are defect de fabrica si numai au altul pe stoc. Asta se intampla pe data de 1 septembrie. Pe website-ul lor scrie ca daca reparatia dureaza mai mult de o ora iti da telefon la schimb sa te folosesti de el, si ca reparatia nu poate sa dureze mai mult de 15 zile. Astazi este 30 sept 2016 si nici pana astazi nu mi-au reparat telefonul pe motiv ca nu au display-ul. Nu vor sa imi dea telefonul inapoi si banii si stau ca prostu fara telefon. Am facut reclamatii peste tot si cred ca degeaba inclusiv la Politie pentru inselaciune.



Ultima modificare: Vineri, 30 Septembrie 2016
Admin, administrator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Telefonul venit din servis-autorizat'samsung' cu aceleas probleme MdVik92 MdVik92 Buna ziua ma numesc Victor si am intrebarea catre Dvs, ce pot face mai departe... Am un telefon Samsung S7 Edge de 8 luni, in ianuarie a aparut problema ... (vezi toată discuția)
Garanție comerciala - telefon mobil Calin92 Calin92 Bună ziua! Am o situație inedita și pe care nu știu cum as putea sa o mai gestionez. Am un telefon mobil pentru care exista garanție comerciala pana în ... (vezi toată discuția)