avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1674 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Achizitia pe firma echipament cumparat de la persoana ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Achizitia pe firma echipament cumparat de la persoana fizica?

Salutari, tuturor!
Am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns inca, parerile fiind impartite. Sunt inginer de sunet si compozitor. Acum 10 ani am cumparat un mixer foarte performant (pe atunci valora cam 9.000 Lire - echivalentul a 12.000 eur astazi) pentru a imi urma pasiunea. Doi ani mai tarziu, in 2008, am infiintat si o firma de productie audio (al carei administrator sunt pana in prezent), care intre timp a crescut. Avand in vedere ca nu mai am documentele de achizitie ale investitiei initiale (mixerul si alte echipamente - le-am pierdut intre timp, plus ca unele au fost cumparate second hand, am doar un mail din 2006 in care compania producatoare a mixerului imi trimitea codurile de activare ale sistemului de operare al mixerului, dar pe boxe si alte instrumente nu mai am facturile), dar pe care le-am folosit intre timp in firma, as dori sa stiu daca pot face contract de vanzare-cumparare intre mine si firma pentru acele echipamente, la un pret sub cel cotat pe piata sau la momentul achzitiei (sau daca exista norme clare de reglementare in acest sens).