avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 662 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... venitul de referinta lunar pe profesie
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

venitul de referinta lunar pe profesie

care este venitul de referinta lunar pe profesie prognozat pt acest an (2009) de casa de asigurari a avocatilor ? sau in anii precedenti daca exista
sau...reformuland intrebarea ...unde poate fi consultata o astfel de informatie ?multumesc anticipat pt orice raspuns.
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 20:19, 26 Septembrie 2009
Chiar daca puteti obtine informatii de la Casa de asigurari a avocatilor, acestea sunt mai putin relevante, intrucat anumite barori practica limite minime si maxime de de contributie(ex: peste 10.000 lei/luna se declara doar maxim fara a se specifica suma). asa ca informatiile cele mai concludente sunt la ANAF, de unde ma indoiesc ca le puteti obtine, si chiar si asa, daca gasiti 3 avocati cu venituri de 10.000 lei/lunar nu inseamna ca asta e media...Pe avocatura bussines, exista reviste de specialitate care fac astfel de prognoze, dar acolo se vorbeste de venituri de ordinul milioanelor de euro, care insa se impart intre asociati printr-un algoritm doar de ei stiut.

Cu stima
av. Gheorghe Alexandru
Este oare obligatorie contributia la Casa de pensii a avocatilor in conditiile in care avem posibilitatea legala sa apelam la sistemul de pensii private?

Nu va interzice nimeni sa participati la un fond de pensii privat, insa ca si la stat, contributia catre Casa de pensii a avocatilor este inca obligatorie.
Buna ziua,

Imi puteti da si mie va rog frumos exemplu de asemenea reviste?? De unde le pot achizitiona?

Va multumesc!
Florin Ionita
cassy a scris:
care este venitul de referinta lunar pe profesie prognozat pt acest an (2009) de casa de asigurari a avocatilor ? sau in anii precedenti daca exista