Filtrează articole după
Explicăm Legislația
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie telefon mobil

Am cumparat un telefon mobil si a fost trimis in service de 3 ori pana acum. Prima data (februarie 2016) avea ecranul verde la luminozitate mica si a fost reparat. In aprilie 2017 l-am trimis din nou cu aceeasi problema si s-a intors tot defect de parca nici nu-l scosesera din cutie, l-am trimis din nou si au rezolvat problema dar l-au trimis inapoi cu ecranul pe jumatate dezlipit in bataie de joc. Am fost astazi la ei in showroom si mi s-a zis ca doar daca e trimis in service de 3 ori consecutiv cu exact aceeasi problema pot cere inlocuirea produsului conform legii 449/2003. Nu am vazut asa ceva specificat in legea 449/2003. Am sunat si la service-ul cu care colaboreaza si mi s-a spus ca ei nu inlocuiesc nimic, doar in cazul in care nu se mai gasesc piese si nu stiu nimic de partea cu 3 trimiteri in service in 6 luni..
Ce pot face? Sa depun o reclamatie la ANPC? Sa insist la ei in showroom? Garantia expira in 10 iunie.
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 20:30, 3 Mai 2017
In baza documentelor de introducere telefon in service,sesizati oficial protectia consumatorului

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefon anulata in mod fraudulos iceblow iceblow Buna ziua , saptamana aceasta am intampinat o problema care voi incerca sa o descriu in randurile de jos cat mai bine si in cat mai putine cuvinte. Pe data de ... (vezi toată discuția)
Problema garantie telefon TvX TvX Salutare tuturor, Am o problema putin mai delicata si sunt curios si de parerile voastre, sau de cum ati proceda voi. Pe la jumatatea lunii decembrie am ... (vezi toată discuția)
Reparare/ inlocuire telefon in garantie andreicaraus77 andreicaraus77 Buna ziua, Am urmatoarea problema cu un vanzator in calitatea mea de consumator din cauza modalitatii de reparare efectuata de service-ul autorizat cu ... (vezi toată discuția)