avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am un aspirator în garanție aflat la reparație din ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am un aspirator în garanție aflat la reparație din 11.12.2017. dar nu mi-a fost înapoiat. Ce pot face?

Am cumpărat un aspirator de la SC Flanco SA pe data de 18.09.2017. L-am folosit foarte puțin pentru că s-a defectat. Pe data de 11.12.2017 l-am predat la magazin pentru reparație , deoarece am plătit o garanție în plus față de cea dată de producător ,respectiv ,,garanție all inclusive ",garanție pentru care am achitat 49,99 lei. La expirarea celor 15 zile calendaristice de la predarea aparatului la reparat am fost la magazin să-l primesc înapoi dar nu era reparat. Astăzi 29.12.2017 am fost din nou și am fost informat că aspiratorul este reparat dar nu l-au primit încă de la DEPANERO. Cu siguranță nu-l voi primi acest an. Ce pot face în această situație ?
Ultima modificare: Vineri, 29 Decembrie 2017
nută cristache, utilizator
Cel mai recent răspuns: george4444 , utilizator 13:57, 1 Ianuarie 2018
este de inteles interesul dv sa va recuperati produsul ,dar trebuie sa luati in calcul si perioada in care ne aflam,respectiv zilele libere in care au fost intrerupte anumite prestatii inclusiv de curierat
Asteptati pana pe 2,3 ianuarie cand ar trebui ca unitatea comerciala sa poata sa va restituie produsul reparat
Va puteti cere banii inapoi fara nici o grija:

Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora – modificări (O.G. nr. 9/2016)
art. 11 alin. (4) prevede: Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare”.

Daca va refuza, depuneti plangere la ANPC [ link extern ]
Ultima modificare: Luni, 1 Ianuarie 2018
george4444, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs in garantie trimis la reparatie VioletaAny VioletaAny Buna seara, Am un produs care este in garantie si a fost trimis pentru reparatie. De la bun inceput mi s-a spus ca nu se stie cat va dura reparatia (piesa ... (vezi toată discuția)
Garantie - maxim 15 zile cu sau fara sarbatori legale? da123451 da123451 Buna ziua, Imi puteti spune si mie daca termenul maxim de solutionare al garantiei de 15 zile calendaristice cuprinde si sarbatorile legale? Ce am gasit eu ... (vezi toată discuția)
Legea 449/2003 IulianManolache IulianManolache Buna ziua! Am contactat telefonic în data de 14 august reprezentatii magazinului Altex, de la care am achizitionat anul trecut un laptop, in vederea ... (vezi toată discuția)