avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Amenda abuziva...cred
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Amenda abuziva...cred

Buna seara! Am luat o amenda in valoare de 360 ron din pricina ca circulam pe o strada aglomerata din iasi si la putina neatentie m-am incadrat pe banda care este destinata virajului la stanga. Semaforul fiind rosu pt. inainte, ca sa nu blochez banda m-am repliat in fata celorlalte masini care asteptau la semafor pentu verde. Un domn agent depolitie m-a oprit , a cerut actele la control, a plecat cu ele, dupa care mi-a spus ca am depasit coloana ,actele fiind deja in masina rutierei la completat amenda. Martor nu am pt ca eram singura in masina. Ce pot sa fac acum? Amenda mi se pare exagerata, plus de asta sunt studenta si ma intretin singura. Procesul verbal nu este completat deloc citet, si in cautarile mele pe internet am descoperit ca amenda nu este de 360 ron cum este scris , ci mai mica! Va rog un sfat! Eventuam am si poza la procesul verbal
Ultima modificare: Marți, 20 Octombrie 2009
cristinatomniuc, utilizator
Cel mai recent răspuns: madriann , utilizator 18:19, 22 Octombrie 2009
am patit si eu la fel, nu ai cu cine sa te pui crede-ma sunt de groaza politistii astia, eu am luat amenda si puncte de penalizare ptr clacson. in fine, daca doresti totusi, poti face contestatie la acel p-v la judecatoria in raza teritoriala unde s-a luat amenda.
Ultima modificare: Miercuri, 21 Octombrie 2009
ContSters87904, utilizator
Exista sanse ca respectivul proces verbal sa fie desfiintat.In acest sens , plangerea se adreseaza numai in termen de 15 zile de la comunicarea procesului verbal (inmanat sau prin posta), la judecatoria in a carei raza teritoriala a fost constatata respectiva contraventie .

Succes.