avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1372 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere

Buna ziua,
In prezent beneficiez de o pensie de intretinere de la tatal meu, obtinuta prin hotarare judecatoreasca, intrucat sunt studenta la invatamantul de zi la o facultate de stat, nu am 26 de ani si nu lucrez cu carte de munca.Urmeaza sa ma casatoresc...ce se va intampla cu aceasta pensie o voi primi in continuare, trebuie sa fac o declaratie prin care sa renunt la aceasta?Mentionez ca pensia imi este livrata intr-un cont bancar, direct de la serviciul tatalui meu!
Astept cu interes raspunsul dumneavoastra!
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 12:22, 12 Noiembrie 2009
Potrivit art. 86 Codul familiei, obligaţia legală deîntreţinere există între următoarele persoane:
- între soţ şi soţie
- între părinţi şi copii
Codul familiei stabileşte următoarea ordine a prestării întreţinerii de către persoanele ţinute să-şi acorde întreţinere:
1. soţii îşi datorează întreţinere înaintea celorlalţi obligaţi

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie de întreținere vs starea civilă: o mai primesc dacă decid să mă căsătoresc până termin facultatea? Aleeeeeeeeexis Aleeeeeeeeexis Buna ziua ! Am 23 de ani, sunt studenta si primesc pensie alimentara de la unul din părinți lunar .As avea întrebarea următoare: dacă decid sa ma ... (vezi toată discuția)
Pensie intretinere nenea toto nenea toto buna ziua daca un copilul absolveste o facultate si nu ia licenta, dar continua studiile la o alta facultate mai primeste pensie de intretinere ,copilul are ... (vezi toată discuția)