avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1301 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ce se poate intampla
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ce se poate intampla

Buna seara numele meu este Adrian si am si eu o intrebare
De curând am plecat de la o firmă care am lucrat aproximativ 6 ani motivul plecări am fost oprirea de bani de către angajator pe motiv de " bani au fost opriți pentru băieți care au fost in locul tau la avari bani de motorina bani pentru pisele stricate " din 2400 lei am mai ramas cu 78 lei eu lucrez ca instalator .... Nu aveam nici o problema ca . Plăteam dar bani mi sau oprit inainte de plecare l-am si rugat sa ma lase in rate .... Nu nu nu si iar nu .... a 2 zi l-am sunat sa ii zic ca plec nu am stat nici in preaviz de 20 zile
Apoi au început mesajele si apelurile cu, ca ma da in judecata ca am plecat si ca băieți faca averile in locul meu si asa mai departe .....tin sa mentionez ca la blocul în care am lucrat au fost si 2 sau 3 inundații nu exagerate .... Dar Nu exagerate
Ma poate da in judecata petru ca am plecat si pentru apartamentele avariate ......
Multumesc seara faina
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:16, 20 Noiembrie 2018
Acces liberul la justiţie este un principiu fundamental , fiind reglementat în Constituția României, în art 21, si care da dreptul oricărei persoane dreptul de a se adresa în mod efectiv instanţelor judiciare competente, împotriva actelor care violează drepturile ce îi sunt recunoscute prin Constituţie sau prin lege.

Insa ar trebui sa ne spuneti si pentru ce motiv doreste sa va actioneze in judecata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme rutiere germania alexdp alexdp Buna seara. Am o problema care o sa o povestesc aici si sa-mi spuneti ce mi se poate intampla si ce pot face in cazul asta. Anul asta 2013 undeva la inceputul ... (vezi toată discuția)