Va propun urmatoarea "speta":
Gestionarul isi "insuseste" incasarile printre care si avansul platit de un client pentru un produs (200 lei). Gestionarului i se face plangere penala si i se desface contractul de munca. Clientul solicita produsul sau restituirea avansului (bani care nu au fost predati la angajator de gestionar) si face reclamatie la OPC. OPC-UL vine, constata si sanctioneaza cu 4.000 lei societatea. Proces verbal intocmit corect. Aveti vreo sugestie pt motivare plangere impotriva procesului verbal?????
Nu ştiu ce implicare are OPC-ul în acest caz.Protecţia consumatoirlor se ocupă de alte probleme nu de a rezolva problema concedierilor.Ar fi interesant de spus ce articol de lege a aplicat protecţia consumatorilor prin procesul-verbal întocmit.
Nu are legatura cu concedierea...OPC ul amendeaza societatea pentru ca nu a restituit clientului avansul achitat pentru produs, avans sustras de gestionar si care nu a fost virat societatii Temeiul legal invocat de comisar: art 9 si art.50 din OG 21/1992 " societatea se comporta in mod incorect in relatiile cu consumatorii utilizand o practica comerciala abuziva". Deci societatea si fara incasari si amendata.......
Abuz opc
Marian Ionescu
In cazul in care clientul si-a retras plangere de la OPC si plangerea a fost solutionata pe cale amiabila de catre societate inainte ca un comisar OPC sa ... (vezi toată discuția)
Cerere de revizuire
louisa
buna ziua,
Doresc sa va relatez situatia exacta pentru a intelege ce doresc.
Am avut un angajat in functia de gestionar care a luat de la un client un avand ... (vezi toată discuția)