avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1360 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... practica comerciala abuziva
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

practica comerciala abuziva

As dori sa stiu daca am primit in mod corect amenda de la Protectia consumatoului datorita faptului ca angajatul societatii la un punct de lucru a incasat avans cu bon de mana si stampila firmei pentru o soba pe care nu o avea pe stoc sub forma unui bon de comanda cu plata unui avans fara a ii preda firmei-banii.Persoana pagubita a incercat sa faca plangere la politie care au declarat ca nu este treaba lor si au indreptat persoana sa mearga la Protectia consumatorului si sa faca plangere.Comisarul de la Protectia consumatorului s-a deplasat la firma i s-a adus la cunostiinta ca si firma facuse plangere impotriva angajatului intrucat facuse un minus in gestiune de 10.000 lei si fuseses dat afara pentru nemotivate iar avansul nu fusese predat la firma si domnul a hotarat sa ne amendeze cu 4.000 lei pentru practica comerciala abuziva.
Astept un punct de vedere.
Cel mai recent răspuns: SC QCERT SRL , Consultant resurse umane 23:14, 9 Aprilie 2010
Conteaza data la care s-a facut plangerea la politie,respectiv data costatarii prejudiciului catre clientul dv.,daca ati initiat plangerea inainte de speta pe care ne-o relatati e posibil ca dv sa puteti cere in instanta revocarea procesului verbal dat de comisarul OPC
Faceti plangere impotriva procesului-verbal la judecatoria in a carei raza a fost incheiat procesul-verbal. Plangerea se face in termen de 15 zile de la data la care ati primit actul. Va rog sa dati mai multe detalii despre continutul procesului verbal, mai ales temeiul legal. Daca vorbiti de practici abuzive, probabil este vorba de art. 9 din O.G.nr. 21/1992, insa mie mi se pare o incadrare gresita avand in vedere faptele relatate de dumneavoastra.
Amenda nu e corecta. Protectia consumatorului nu are de ce sanctiona firma daca prejudiciul a fost creat in mod personal de un angajat.

Cazul e de competenta Politei si a Parchetului.
Art. 213 - Abuz de incredere
Art. 214 - Gestiune frauduloasa
Art. 215 - Inselaciune

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cerere de revizuire louisa louisa buna ziua, Doresc sa va relatez situatia exacta pentru a intelege ce doresc. Am avut un angajat in functia de gestionar care a luat de la un client un avand ... (vezi toată discuția)
Control opc begonia begonia Va propun urmatoarea \"speta\": Gestionarul isi \"insuseste\" incasarile printre care si avansul platit de un client pentru un produs (200 lei). Gestionarului ... (vezi toată discuția)
Semnatura proces-verbal andreeajum andreeajum buna ziua, am primit o amenda de la comisariatul judetean de protectie a consumatorului. la magazin eram doar eu, in calitate de gestionar-vanzator. avem ... (vezi toată discuția)