Buna ziua! am si eu o problema care pare fara rezolvare..toti dau din umeri..
Sunt insarcinata in 27 saptamani, incepand cu 1 dec pot intra in concediu de maternitate.Firma la care sunt angajata a concediat toti angajatii ( art 65 lit 1, desfiintarea postului ). Eu acum sunt in concediu medical, deci nu ma poate concedia, i-am si informat in scris ca sunt insarcinata.
Problema e ca nu primesc banii pe concediu medical , nici pe perioada muncita ( am intrat in concediu medical pe 12 oct si bani nu am primit decat pentru jumatate din luna septembrie, deci nici perioada cuprinsa intre 15 sept si 12 octombrie nu e acoperita ). Motivatia lor e ca nu sunt bani, au eliberat si sediul unde functionau, isi cheama angajatii la cafenea pentru a le inmana documentele personale.
Am sesizat si ITM-ul, dar avand in vedere ca adresa furnizata nu mai este valabila, patronul este francez, cu domiciliul in Franta, nu are nici un bun pe numele firmei sau al lui, totul este inchiriat, nu cred ca putem rezolva mare lucru.
Procedura de faliment nu au initiat-o, asta m-ar fi ajutat, ma concediau si imi preluau concediul de maternitate cei de la casa de sanatate.Asa sunt agatata de ei si nu primesc nici un ban.
Ma gandesc totusi ca poate cineva sa imi ofere o solutie.
Va multumesc
va multumesc pentru raspuns...stiam ca trebuie sa ii dau in judecata, dar acum nu imi pot permite sa stau pe la usile tribunalului...avand in vedre ca nu au platit nici impozitul pe salariu, nici asugurarile de sanatate, cum ar trebuie motivata cererea de dare in judecata, in drept? care e temeiul legal?
multumesc inca o data