avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 758 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Trebuie să fac voluntariat în cadrul unui laborator, ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Trebuie să fac voluntariat în cadrul unui laborator, dar sunt în concediul de creștere a copilului. Mă afectează în vreun fel contractul de muncă fără plată?

Buna seara, sunt in CCC si studenta la master Biologie medicală.
Am terminat facultatea de Biologie și trebuie sa fac voluntariat in cadrul unui laborator pt a obține certificatul de libera practica de la Ordinul Biologilor. Voluntariatul trebuie sa fie cu contract de munca fără plata. Ma afecteaza in vre-un fel acest contract tinand cont de CCC ? Sunt in CCC din 1.02.2019 si CIM a încetat la 1.08.2019. Va multumesc frumos !
Ultima modificare: Sâmbătă, 9 Noiembrie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:09, 10 Noiembrie 2019
Voluntariatul nu are cum sa fie cu contract de munca fără plata....

Voluntariatul se face in baza Legii 78/2014 si numai in anumite conditii
Voluntariatul cu adeverinta nu este acceptat de Ordinul Biologilor. Ei spun ca imi trebuie contract de munca pe 6 luni de zile dar fără să fiu plătită.... Ca un stagiu de practică. Dar cu contract. Si eu ma gândeam ca daca tot stau acasa, sa fac acest lucru.

Cornel Vasile a scris:

Voluntariatul nu are cum sa fie cu contract de munca fără plata....

Voluntariatul se face in baza Legii 78/2014 si numai in anumite conditii

Ultima modificare: Joi, 7 Noiembrie 2019
Melania91, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
V-am explicat mai sus ca nu exista sa ceva ... contract de munca fără plata.