avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Incetare contract cu companie cablu si telefonie fara ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Incetare contract cu companie cablu si telefonie fara daune

Exista lege pentru incetarea unui contract fara daune. Compania de telefonie solicita plata tuturor facturilor pina la terminarea contractului ei numesc tot timpul 2 ani
Cel mai recent răspuns: mihaiddx , utilizator 12:55, 25 Decembrie 2019
Cauta pe google :NU achitați taxele de reziliere ale abonamentelor de telefonie mobilă!
-reziliere unilaterala contract avocatnet

Fa le in scris notificare de incetare prin reziliere unilaterala
Telekom continua sa trimita factura, dar culmea cu 20 ron mai mare decit costul initial. In septembrie 23019 am primit o notificare prin care am fost anuntat ca, daca nu sunbt de accord cu cresterea pretrului sa trimit o cerere de incetarea contreactului -fara nici o dauna- precum ca telekom nu respecta legea contrarctului initial. Am trimis cererea, am primit confirmarea ca aceasta a fost primita, dar pina acuma nici un raspuns.
La inceputul lui Noiembrie am fost deconectat. Am sunat la Relatii cu Clientii si raspunsul operatorului a fost clar" Ati fost deconectat in urma cererii depusa de dvs. Rugam sa predate echipamentul la cel mai apropiat magazine Telekom"
Au fost predate echipamentele dar factura continua sa vina. Am trimis mesaj scris la relatii cu clientii si incetare contract unde am cerut sa explice de ce trimi in continuare facura dar nu am primit nimic pina acuma. Solicitarea rspunsului a fost sa fie in scris (email)- nu VOICE dar nimic pina acuma.
In noiembrie nu am primit nici o factura, iar acuma pe Decembrie am primit alta.

Problema este ca eu nu sunt in tara pina la sfarsitul lui Februarie 2020,




















Ultima modificare: Marți, 24 Decembrie 2019
mihaiddx, utilizator
este acceptabil ca dupa incetarea contractului furnizorul sa mai trimita clientului o singura factura de reglare finala. de regula aceasta nu depaseste 50% din valoarea curenta daca nu e vorba de penalitati
Notificarea de plata a facturii este prin sms,nu prin plic cum este normal si cum se stabilise initial la incheierea contractului. Va multumesc si Sarbatori Fericite

Adrian Dimitriu a scris:

este acceptabil ca dupa incetarea contractului furnizorul sa mai trimita clientului o singura factura de reglare finala. de regula aceasta nu depaseste 50% din valoarea curenta daca nu e vorba de penalitati

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile fixe furnizate de TELEKOM Romania\" ... (vezi toată discuția)
Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)
Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)