avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 761 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... cumul(plata cu ora)
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

cumul(plata cu ora)

Buna ziua, sunt profesor de invatamant prescolar, gradul II, si doresc sa stiu daca pot obtine cumul(plata cu ora), avand in vedere ca postul respectiv, a fost solicitat de o suplinitoare calificata? Pot avea prioritate in fata ei, avand in vedere ca am titularizare si gradul II, iar ea nu are titularizare, si nici definitivat, dar este calificata?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:09, 2 Septembrie 2020
Legea nr. 1/2011
art.254
...
(19) Posturile didactice/catedrele rămase neocupate prin concurs sau vacantate în timpul anului școlar se ocupă pe perioadă determinată, prin detașare, prin plata cu ora, până la sfârșitul anului școlar ori până la revenirea pe post a cadrului didactic care a beneficiat de rezervarea postului/catedrei. În situația în care posturile didactice nu pot fi astfel ocupate până la începerea cursurilor, inspectoratele școlare organizează, la nivel județean, concursuri pentru ocuparea posturilor didactice în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă determinată a personalului didactic calificat. În mod excepțional, până la începerea cursurilor, inspectoratele școlare pot organiza testări prin interviu și lucrare scrisă, în profilul postului solicitat, în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă determinată a personalului fără studii corespunzătoare postului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Titularizare la nivelul scolii Albert35 Albert35 Supun atentiei dumneavoastra problema tutularizarii la nivelul unitatii de invatamant... Sunt profesor de informatica cu o vechime efectiva in invatamant ... (vezi toată discuția)