Aș dori un sfat, vă rog, dacă ați mai întâlnit această situație...
În calitate de fermier, am depus la secretariatul Primăriei X, mai multe contracte de arendă. Contractele nu au fost înregistrate motivându-se de către primar printr-o adresă faptul că proprietarii terenurilor respective figurează la Compartimentul de Taxe și Impozite cu restanțe așa cum prevede o HCL / 2020.
1) Nu este ILEAGALĂ această HCL prin care se îngrădește dreptul proprietarilor de teren agricol să arendeze terenul dacă figurează cu restanțe la Taxe și Impozite?
2) Care sunt pașii de făcut? Ce mă sfătuiți să fac în situația dată?
L.E.: Unul dintre consilierii locali a adus recent în discuție această hotărâre într-o sedinta a Consiliului Local precizand faptul că este ILEGALĂ, dar primarul i-a răspuns prin faptul că ceea ce nu este INTERZIS, este permis și nu există bază legală care să interzică să nu condiționeze înregistrarea contractelor de arendă de plata impozitului!!