Bună ziua!
De la începutul anului 2022 tot am probleme cu Enelul, nu mi-au facturat pe ianuarie și februarie, am făcut sesizări la magazinul Enel, după care am primit facturile pana în luna martie și iar nu am mai primit nici pana acum.
În acest timp am mai mers la magazinul Enel, am făcut reclamație, intr-un final îmi spun ca am contractul expirat de la 30.11.2021.
Eu am primit oferta automata de la Enel în care este spacificat faptul ca dacă ei nu primesc nicio notificare din partea mea, acea oferta întra în vigoare conform art.23.3 din contractul de furnizare de la 01.11.2022.
După ultima reclamație mi-au cerut sa le trimit oferta primita pe e-mail de la Enel și copie CI, pentru a analiza, între 5 și 25 de zile.
Ar mai fi încă 5 zile pana la finalizarea celor 25 zile lucrătoare, sper sa primesc un răspuns.
As vrea sa stiu daca Enel a procedat corect, nu trebuia sa factureze conform noii oferte trimise ?