Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara
Mi-a fost refuzata repararea unui telefon aflat in garantie extinsa cu pretextul ''produsul prezinta carcasa deformata, iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa''.
Am facut petitie catre ANPC. Raspunsul a fost ca petitia este intemeiata, iar operatorul a scos produsul din garantie abuziv si superficial pe motivul: "carcasa indoita" fara a aduce clar dovezi din interiorul dispozitivului sau chiar identificarea unui viciu ascuns. Caracterul superficial a constatarii doar prin inspectia vizuala si pozele efectuate cu un obiectiv superangular afecteaza inclusiv obiectele de pe masa unitatii service fiind si acestea "indoite" dupa cum reiese din pozele livrate de operatorul economic. Prin toate aceste actiuni operatorul economic a efectuat o practica comerciala abuziva si inselatoare asa cum este definita de Legea 363/2007 fiind contrara diligentei profesionale si constatari referitoare de natura si existenta produsului. Ca masura complementara s-a propus incetarea practicii comerciale incorecte si returnarea contravalorii produsului."
Daca as dori sa recuperez contravaloarea repararii telefonului, care ar fi pasii necesari, dupa contactarea unui avocat?
Multumesc.
Amenda opc
Cristina67
Buna ziua
Ma puteti ajuta cu un sfat? Am primit o amenda de la OPC pentru publicitate stradala. Afisul este pe un panou de pe un bulevard. Motivul sanctiunii, ... (vezi toată discuția)