avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 264 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o comanda ...

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o comanda online pentru 2 dulapuri de copii cu plata la livrare. Cand am primit comanda, produsele nu corespund cu ceea ce am comandat, într-un colet sunt piesele pentru un dulap, dar nu cel comandat de mine, iar in celalalt colet sunt piese pentru alt mobilier. Coletul nu a venit cu optiunea de deschidere la livrate. Am sesizat imediat vanzatorul prin email si Messenger, iar raspunsul lor a fost ca imi acorda o compensatie de 30%. Eu am solicitat returul produselor si restituirea integrala a sumei, avand in vedere ca nu și-au respectat obligatiile, insa nu au mai raspuns deloc. Ce pot face mai departe pentru a recupera banii? De mentionat ca expeditorul este o societate din Slovacia, iar pe site nu au numar de telefon de contact, numai adresa de email. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: cupon_valabil , utilizator 23:20, 8 Noiembrie 2022
Incearca aici: [ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comanda online livrata, dar clientul refuza primirea coletului adrianatereza adrianatereza Buna ziua, Suntem o societate care preia si transmite si comenzi online. În ultima perioadă am sesizat faptul că unlele colete se întorc datorita ... (vezi toată discuția)
Retur produse în vederea gdpr mariustz mariustz Bună ziua, Am comandat online niște piese auto, ideea e ca firma mi.a băgat pe gat niste produse care costau mai mult și deși am sunat odată și am ... (vezi toată discuția)
Refuz colet amorytza amorytza Buna ziua,apelez la dvs cu o nelamurire.Am plasat o comanda online pentru un produs,nu am primit mail de confirmare,doar un apel telefonic prin care am fost ... (vezi toată discuția)