Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o comanda online pentru 2 dulapuri de copii cu plata la livrare. Cand am primit comanda, produsele nu corespund cu ceea ce am comandat, într-un colet sunt piesele pentru un dulap, dar nu cel comandat de mine, iar in celalalt colet sunt piese pentru alt mobilier. Coletul nu a venit cu optiunea de deschidere la livrate. Am sesizat imediat vanzatorul prin email si Messenger, iar raspunsul lor a fost ca imi acorda o compensatie de 30%. Eu am solicitat returul produselor si restituirea integrala a sumei, avand in vedere ca nu și-au respectat obligatiile, insa nu au mai raspuns deloc. Ce pot face mai departe pentru a recupera banii? De mentionat ca expeditorul este o societate din Slovacia, iar pe site nu au numar de telefon de contact, numai adresa de email. Va multumesc!
Refuz colet
amorytza
Buna ziua,apelez la dvs cu o nelamurire.Am plasat o comanda online pentru un produs,nu am primit mail de confirmare,doar un apel telefonic prin care am fost ... (vezi toată discuția)