Suntem o societate care preia si transmite si comenzi online.
În ultima perioadă am sesizat faptul că unlele colete se întorc datorita faptului că cel care comanda si confirma comanda, ulterior refuza primirea coletului. Nu vorbim aici de retur, ci pur si simplu refuza primirea. Ce e se facut in acest caz? Cum putem obliga asa-zisul cumparator sa suporte cheltuielile cu livrarea coletului?
As dori un raspuns care sa includa legislatia referitoare la vanzarea de produse online.
Multumesc anticipat
N-aveti cum sa va recuperati cheltuielile cu produsele refuzate pentru că OUG 34/2014 precizeaza (stiti asta):
Art. 14 (2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, ...
Daca nu le primeste nu poate fi constrans sa le plateasca, cum ar fi cand i-ar veni curierul la usa dupa produs: nu plateste, nu-l poate expedia.
E o pierdere asumata de toti comerciantii online.
Refuz colet
amorytza
Buna ziua,apelez la dvs cu o nelamurire.Am plasat o comanda online pentru un produs,nu am primit mail de confirmare,doar un apel telefonic prin care am fost ... (vezi toată discuția)