avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... ce patesc daca nu platesc o amenda administrativa?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

ce patesc daca nu platesc o amenda administrativa?

sa depus o plangere impotriva mea la politie si imediat a inceput urmarire penala.am fost chemat la politie sa dau declaratie...timp de 6 luni nu am primit nici o veste abia dupa aceea am fost chemat la un procuror care mia aratat dosaru penal si mia adus la cunostiinta fapta facuta...au mai trecut iar inca 3 luni si mia venit o scrisoare in care ma informa ca sunt scos din urmarirea penala dar trebuie sa platesc o amenda de 1000ron si 100ron cheltuieli cu judecata sau asa ceva....
ce se intampla daca nu o platesc?sau cel putin nu in viitoru apropiat pentru ca sunt elev si nam nici o sursa de venit(doar alocatia umilitoare)

in ordonanta primita acasa nu scrie nimic de vreu termen limita...care ar putea fii??

rog sa-mi raspundeti.ms.:(
Cel mai recent răspuns: mariusbt1 , utilizator 21:09, 12 Februarie 2013
~ Conținut șters la cerere ~
Din nefericire pentru dvs,mai devreme sau mai tarziu veti plati.
Eu red ca trebuie sa va dovediti un om cu raspundere si sa platiti,asumandu-va si greseala.
dar as putea platii in rate?

ce se intampla in acei 5 ani??
Si eu am aceeasi problema am 16 ani si am primit o amenda administrativa in valoare de 1000 lei + 900 lei cheltuieli judecatoresti , deci daca nu o platesc nici dupa aceste 3 luni in ce consta acei 5 ani de executare silita ? ce mi se intampla sau la ce mi se adauga amenda asta vreau sa aflu
Declansarea executarii silite presupune faptul ca, daca nu ati achitat de buna voie amenda, va vor putea fi executate bunurile sau veniturile, in vederea recuperarii creantei.