Salut ..am cumparat un laptop nou si dupa 10 luni s a stricat el avand 2 ani garantie legala si inca 2 ani garantie extinsa ...am trimis laptopul la depanero si dupa 3 saptamani mi.au zis ca nu mai poate fi reparat si ca o sa.mi trimita banii inapoi...mi.au trimis banii dar numai banii pe produs ..daca laptopul s.a stricat in timpul garantiei legale de 2 ani de ce nu mi.au dat inapoi si banii care i.am platit pe garantia extinsa ? In plus de asta laptopurile s.au scumpit ...acelasi laptop costa azi cu 2000 de lei mai mult....daca laptopul mi se strica in timpul garantiei extinse adica intre 2 si 4 ani era normal sa nu mai am pretentia de a mi se returna banii pe garantia extinsa
Garantie emag
suzana2016
Buna ziua,
In urma cu 2 ani si jumatate am achizitionat un produs in rate de la EMag (SC Dante International SRL) prin Cetelem + o garantie extinsa de 1 ... (vezi toată discuția)