Bună,
Am urmatoarea situatie:
Prin achiziția unui produs din impuls,pe care-l regret evident sunt totuși motivată să încerc dacă se poate să reziliez contractul de vânzare-cumpărare! Este vorba de un aspirator,de la firma Kirby(2900 EUR),am văzut ca au mai fost în discuție la dumneavoastră în comunitate,asta m-a încurajat să solicit suport! Conștientă fiind de achiziția proasta,m-am resemnat….doar ca la exact un an,produsul s-a defectat și asta m-a scos din minți! Am luat legătura prin nr de telefon de pe contract și data fiind situația am cerut să mă ajute să reziliez contractul,menționez ca plata o fac în rate și știam ca pierd valoarea achitată! Răspunsul a fost unul negativ,nu se poate!
După o lună produsul e tot defect,am convenit ca se ocupă dânșii de reparație dar nu a fost așa,am revenit către dânșii și răspunsul a fost ca firma s-a închise,direcționându-ma spre un service!
Sunt motivată să reziliez contractul,dacă pot și am îndrumare! Mulțumesc frumos pentru orice răspuns!
Trebuie sa-i acționați in instanta si sa solicitati înlocuirea produsului cu unul nou, daca nu mai poate fi reparat ori nu v-au raspuns solicitării in termen de 30 zile.
Daca nu mai au un produs nou similar si nici alt produs apropiat de acesta nu vor sau nu au sa va dea atunci se poate dispune încetarea contractului si restituirea prețului.
Daca primiți un produs nou, in locul celui defect, îl puteți vinde cu o reducere de pret.
Contactați un avocat sa va sprijine în acest demers.