Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia nu functiona. In primele 5 zile lucratoare am tot trimis mail-uri si sunat la callcenter-ul lor (unde mi-au spus sa trimit mail) legat de faptul ca vreau sa il returnez si sa primesc altul nou, fiind defect. Am primit raspuns de la magazin sa contactez garantia pentru a imi face constatare daca este defect cauzat de mine sau defect din fabrica. Raspunsul acesta a venit dupa peste 11 zile calendaristice de la cumpararea produsului, dupa multe telefoane si mail-uri.
Pe data de 02.12.2019 am trimis in service respectivul aspirator. Acestia mi-au spus ca reparatia dureaza 10 zile lucratoare daca este necesara inlocuirea unei piese. Astazi, 18.12.2019 (dupa 16 zile / 13 zile lucratoare) acesta inca nu este reparat, deoarece service-ul 'asteapta livrarea componentelor' ce trebuiesc schimbate. Asta mi-au spus si acum 6 zile calendaristice, ca asteapta aceste componente.
A trecut mai bine de o luna de cand l-am cumparat si inca nu il pot folosi. Ce pot face in aceasta situatie? Am inteles ca pot sa cer negarea service-ului si respectiv inlocuirea produsului deoarece au trecut peste 15 zile, este adevarat?
Revin cu un raspuns intarziat. Tocmai ce am discutat cu cei de la service (garantie) la telefon.
A trecut o luna de cand l-am trimis in service, le-am spus ca vreau sa primesc refuz de service pe care sa-l folosesc de unde l-am cumparat si sa primesc altul nou. Acestia mi-au spus ca "au notat dorinta mea" , dar nu pot sa ofere refuzul de service pana nu discuta cu producatorul si isi da producatorul aspiratorului acordul, si ca ma va contacta coordonatorul service-ului (sau ceva de genul).
Am intrebat ce legatura are producatorul aspiratorului cu legea, cand termenul legal de 15 zile a fost depasit cu mult. Am primit acelasi raspuns.
Ce pot face? Ma gandesc sa merg direct la service si sa cer refuzul, ori le fac reclamatia la ANPC in fata lor de pe telefon.