Disciplina muncii:
Buna ziua, numele meu este F.C., sunt medic la Spitalul de Urgenta și aș vrea sa va consult asupra unei probleme de disciplina: în urma unui control efectuat de dl. Director al Spitalului împreună cu o echipa de control am fost convocat la comisia de disciplina pentru „încălcare de la normele de igiena”, mai precis echipament incomplet. Concret, eram echipat cu halatul alb, dar cu pantaloni de blue-jeans. Aș dori sa știu daca undeva în legislație sunt precizate aceste detalii sau prezenta halatului alb este suficientă. Problema pare minora, aș dori insa sa știu cum pot contracara eventualele măsuri din partea comisiei de disciplina. Precizez ca am primit convocarea pe numele meu, dar pe un alt prenume asemanator și pe o alta adresa (secția căreia este adresată nu este secția pe care activez). Va mulțumesc pentru eventualele raspunsuri.
Arisandy
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Citiți Regulamentul de ordine interioară care, mai mult ca sigur, vi s-a adus la cunoștință când v-ați angajat.
Echipamentul medical nu înseamnă doar un halat pe deasupra hainelor de stradă, mai ales într-o secție de chirurgie. Ar trebui să dispuneți de un vestiar unde să vă schimbați hainele. Bănuiesc că în sala de operații nu intrați tot cu blugi...
Nu puteți contracara nicio măsură coercitivă, pentru că nu aveți dreptate. Veți primi probabil un avertisment, deocamdată.
Ok, mulțumesc de răspuns. Am să consult Regulamentul. Pe de altă parte, medicii de pe secțiile pe care le-am frecventat în Paris sau în Munchen nu utilizau decât halat peste camasa cu cravata și pantaloni de stofă. Așa intrau și în corpul de săli operatorii, dotate cu vestiare și filtre dedicate. Alte cutume/reguli …