avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 500 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Magazin on-line refuza livrarea produsului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Magazin on-line refuza livrarea produsului

Buna ziua.
As dori un sfat din partea cuiva avizat.
Am sa incerc sa fiu cat se poate de scurt.

1 - S-a plasat o comanda on-line la un magazin.
2 - S-a primit pe mail confirmarea primirii comenzii
+ factura proforma cu suma totala de plata. (plata ramburs, marfa trebuia livrata prin curierat)

3 - Magazinul refuza sa faca livrarea din cauza ca pe site-ul lor s-a ivit o eroare si pretul afisat pe site nu este cel real la acel produs.

Ce pot face in acest caz?

Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Joi, 11 Martie 2010
yoshy262, utilizator
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 03:50, 15 Martie 2010
#-o Nu are nimeni nici o idee?

Cei de la magazin m-au cautat sa-mi explice "ca nu a fost vina noastra, ci a celui care intretine serverul" de parca acea persoana e fratele meu.
Consider ca daca va emis o factura proforma cu suma respectiva,aveti toate motivlele sa-i actionati in instanta sau o reclamatie la OPC care cu siguranta ii va speria.Posibil ca este o eroare a lor prin emiterea unei facturi proforma este o problema pe care trebuie sa si-o asume.Daca nu aveti proforma respectiva de la ei nu stiu cum ati putea face dova ca produsul respectiv costa cat ziceti dumneavostra.
Proforma este semnata si stampilata de catre ei?
Are data si suma totala?
Daca are aceste lucruri va costa aproximativ 20 de lei sau foarte putin sa faceti un dosar si sa-i trimiteti in instanta.Problema de server si-o asuma ei si trebuie sa-si rezolve aceasta problema.
Dupa cum am scris mai sus proforma a fost trimisa pe mail.
Nu exista stampila, ci doar confimarea sumei de plata, cu tot cu transport.

Dupa 3 ore de la plasarea comenzii si primirii mail-ului care confirma suma totala de plata am primit un alt mail prin care eram instiintat ca au probleme tehnice si pretul corect este mult mai mare.

Dupa ce am luat legatura cu ei telefonic mi s-a spus ca au fost "fortuiti" de imprejurari si nu sunt ei de vina si daca doresc sa achizitionez obiectul respectiv suma e mult mai mare fata de ce am primit eu pe mail..

Deci.. in acest caz eu ce pot face?
Factura proforma este o instiintare a Dv. ca au primit comanda si cat va costa acea comanda. Ea se emite automat in urma comenzii lansate de Dv. La o verificare ulterioara de catre expeditor se poate constata eroarea si sunteti instiintat despre aceasta. Factura proforma nu are valoare juridica.
Dv. aveti de ales daca mergeti pe pretul modificat ulterior de firma sau renuntati la comanda.
Proforma nu v-a cauzat nicio dauna.
Greselile de detalii (pret, cantitate, caracteristici produs) pe asemenea site-uri sunt posibile si pentru ca la sute de produse operatorii pot gresi.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cumparaturi online ovidiu1113 ovidiu1113 Buna ziua Ca tot romanul de black friday am intrat sa fac niste cumparaturi pe internet prin mai multe cautari am gasit la un magazin de jucarii o jucarie ... (vezi toată discuția)
Frauda online, pret mic sau eroare pret magazin online - refuza sa onoreze contractul incheiat eoswhite eoswhite Buna ziua am facut o comanda la un magazin online...produsul comandat avea un pret cu 50%mai mic decat pe alte siteuri.Nu imi pot da seama daca este o eroare ... (vezi toată discuția)
Shoping internet d.flory d.flory Validitate confirmare comanda internet... Am facut astazi o comanda catre un anumit site de comert electronic,am facut comanda ,m-am inregistrat conform ... (vezi toată discuția)