avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1060 soluții astăzi
Acasă Act normativ: ORDONANȚĂ nr 49 / 2009

Act normativ: ORDONANȚĂ nr 49 / 2009

ACCES GRATUIT
De Black Friday, fii informat!

Cum rezolvăm problemele cu comercianții români sau străini: Cui ne adresăm și în ce condiții

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Director Editorial, avocatnet.ro
16 Noiembrie 2017 | 2 | 2234 | Timp de citire: 2 min.

Dacă ne-am adresat deja comerciantului sau celui care ne prestează un serviciu și am primit o rezolvare nesatisfăcătoare sau chiar deloc, abia atunci ne putem adresa autorităților din domeniu: Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Centrului European al Consumatorilor (ECC România), după caz. Cel mai important lucru este să însoțim plângerile noastre de copiile tuturor documentelor pe care ni le cer. În orice caz, indiferent de rezolvare, vom primi un răspuns de la aceste autorități într-o lună de zile. Citește articolul