Conditii de participare:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, profil economic;
- experienta în domeniul auditului public intern;
- vechime în specialitate de minimum 2 ani;
- cunostinte operare PC;
- disponibilitate de a se deplasa la sediul institutiilor aflate în structura sau subordinea Ministerului Justitiei;
Candidatii care se înscriu la concurs trebuie sa prezinte avizul Unitatii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern, din cadrul Ministerului Finantelor Publice.
Proba scrisa a concursului va avea loc la sediul Ministerului Justitiei, din Bucuresti, strada Apollodor nr. 17, sector 5, în data de 10 mai 2005, ora 10,00, iar interviul în data de 16 mai 2005, ora 10,00.
Dosarul de înscriere se depune, de catre fiecare candidat, la secretariatul Comisiei de concurs, pâna la data de 29 aprilie 2005, la sediul Ministerului Justitiei, din Bucuresti, str. Apollodor nr. 17, sector 5, etajul 2 camera 6, si va contine, în mod obligatoriu, urmatoarele documente:
a) copia actului de identitate;
b) formularul de înscriere;
c) copiile diplomelor de studii si altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
d) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
g) copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
h) declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta însotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Formularul de înscriere se va pune la dispozitie candidatilor de catre secretariatul comisiei de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon: 3144400 interioare: 2017/2018.
Comentarii articol (0)