ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?
Se apropie sfarsitul ofertelor low-cost si ce sanse mai ai la un credit de nevoi personale fara garantii
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante subiecte dezbatute astazi de presa:
Articolul continuă mai jos
Cat va mai valora peste patru ani o mașina cumparata astazi de noua, aflam de la
Capital.
Compania germana de cercetari de piata Bähr & Fess si publicatia Focus au finalizat un studiu din care rezulta ce modele de automobile isi conserva cel mai bine valoarea dupa patru ani. Pornind de la ipoteza ca ati cumparat un autoturism in luna aprilie a acestui an si luand in calcul perioada medie de utilizare a acestuia pe piata germana (patru ani), compania de cercetari de piata Bähr & Fess a constatat ca, in aprilie 2015, cea mai buna valoare de revanzare o va avea modelul Mini One Cabrio.
CE forteaza Romania sa exporte gaze. Rezervele interne se vor termina mult mai rapid, titreaza
Ziarul Financiar.
Exportul de gaze naturale dinspre Romania spre Ungaria va fi posibil din punct de vedere tehnic cel mai devreme in 2-3 ani, desi guvernul s-a angajat ca va lua toate masurile pentru ca producatorii locali sa-si poata vinde gazele si pe alte piete pana la finalul anului viitor, potrivit unui memorandum de intelegere convenit de Executiv cu Comisia Europeana.
Se apropie sfarsitul ofertelor low-cost, informeaza
Adevarul.
Operatorii aerieni au majorat deja preturile biletelor din cauza scumpirii combustibilului. Practic, si pentru cele mai ieftine bilete se vor percepe tarife mai mari. Cat vor mai rezista companiile low-cost? Destul de putin, avand in vedere cresterea costurilor pe intreg lantul de operare. Cotatiile ridicate ale barilului de petrol si-au lasat amprenta si asupra industriei aviatice. Peste tot in lume, operatorii aerieni au majorat pretul biletelor din cauza cheltuielilor in crestere cu combustibilul. Nici macar transportatorii low-cost nu au reusit sa evite scumpirea. Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, a majorat pretul de baza al biletelor de avion cu 12% in ultimul an.
Salariatii CFR, sufocati de datoriile operatorilor privati, scrie
Jurnalul National.
Sistemul feroviar din Romania nu inceteaza sa uimeasca. In ciuda restructurarilor din 2010 si cu toate promisiunile Guvernului, anul 2011 a gasit tot sistemul feroviar inecat in datorii. Facturi neplatite si alte datorii catre furnizori. Potrivit datelor CFR SA, compania a terminat anul cu datorii de 5,36 miliarde de lei, din care 2,76 miliarde de lei reprezinta obligatii catre furnizori si 2,59 miliarde de lei restante catre bugetul de stat.
Ce sanse mai ai la un credit de nevoi personale fara garantii, ne spune
Evenimentul Zilei.
Cererea pentru imprumuturile de nevoi personale creste. Insa, daca nu sunt garantate, bancile ezita sa le acorde: cea mai mare parte a creditelor neperformante provine din acest sector. Majoritatea creditelor de nevoi personale oferite in prezent de banci sunt garantate cu ipoteca, servind la refinantarea unor imprumuturi vechi. Cel mai important eveniment de pe piata bancara de anul trecut, aparitia Ordonantei 50 si a legii prin care aceasta a fost adoptata, si-a facut simtit efectul la finele anului trecut si inceputul acestui an, animand piata creditelor de nevoi personale. Astfel, scaderea costurilor pe care debitorii trebuiau sa le suporte pentru refinantarea creditelor a determinat tot mai multi clienti sa caute conditii mai bune pentru imprumuturile in derulare.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)