Magistratii isi pot depune candidaturile in termen de 15 zile de la data publicarii anuntului (15 decembrie 2011), la sediul Consiliului Superior al Magistraturii.
Candidaturile trebuie sa fie insotite de urmatoarele documente:
- curriculum vitae;
- 10 lucrari intocmite de candidat, hotarari judecatoresti cu obiect diferit sau, dupa caz, acte intocmite de procurori, inclusive hotarari judecatoresti desfiintate ori casate sau acte ale procurorului infirmate;
- lucrari de specialitate intocmite sau articole publicate de catre candidat, precum si orice alte inscrisuri pe care le considera relevante.
- normele procedurale privind primirea cererilor, repartizarea aleatorie, stabilirea termenelor, continuitatea completului de judecata, pronuntarea, redactarea si comunicarea hotararilor, inaintarea dosarelor la instantele competente, punerea in executare a hotararilor judecatoresti penale si civile, in ceea ce priveste instantele, si, respectiv, normele procedurale privind primirea si inregistrarea lucrarilor, repartizarea dosarelor pe criterii obiective, continuitatea in lucrarile repartizate, respectarea termenelor, redactarea si comunicarea actelor procedurale, in ceea ce priveste parchetele;
- atributiile care decurg din legi si regulamente, pentru asigurarea bunei functionari a instantei, respectiv parchetului;
- codul deontologic al judecatorilor si procurorilor;
- metodologia de realizare a controalelor de catre inspectia judiciara;
- hotararile Plenului Consiliului Superior al Magistraturii si ale sectiilor in materie disciplinara si a apararii independentei, impartialitatii si reputatiei profesionale a judecatorilor si procurorilor.
Puteti consulta bibliografia de concurs, dar si alte informatii in fisierul atasat.
Comentarii articol (1)