Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Inchirierea unei locuinte potrivit Noului Cod Civil - Ce drepturi si obligatii au chiriasii?
Este vitală pentru gestionarea și administrarea corectă a tuturor spațiilor închiriate de companie (birouri, depozite, locuințe pentru angajați), asigurându-se că toate regulile sunt respectate în relația cu proprietarii sau chiriașii.
In ultimii ani, numarul persoanelor care opteaza pentru inchirierea locuintei in detrimetrul achizitionarii uneia a crescut tot mai mult. Fie ca te numeri printre chiriasi sau esti unul dintre proprietarii caselor inchiriate, trebuie sa stii ca, incepand cu data de 1 octombrie, Noul Cod Civil (NCC) este actul normativ care reglementeaza raporturile dintre chiriasi si proprietari. Citește articolul
Tuca Zbarcea & Asociatii, desemnata ”Firma de Avocatura a Anului in Real Estate” in cadrul galei CIJ Awards Romania 2011
Departamentul Administrativ și Imobiliare gestionează direct toate proprietățile companiei – de la birouri la terenuri. Orice tranzacție imobiliară necesită asistență legală, iar cunoașterea celor mai buni avocați în domeniu este esențială pentru ei.
Tuca Zbarcea & Asociatii a castigat aseara premiul cel mare in categoria dedicata firmelor de avocatura active in domeniul Real Estate in cadrul galei CIJ Awards Romania 2011, organizata de catre Central & Eastern European Construction & Investment Journal. Citește articolul
AvocatNet.ro cauta autori pentru Magazinul de produse digitale
Departamentul Administrativ poate găsi utile sfaturi practice despre cum se înființează și se organizează o afacere, cu informații de bază despre partea legală și economică, pentru o bună gestionare zilnică.
Intelegi bine legislatia, finantele, contabilitatea sau afacerile in general? Crezi ca le poti explica si altora experienta ta? Daca raspunsul este afirmativ, contacteaza-ne si intra in echipa autorilor care scriu pentru Magazinul AvocatNet.ro. Vei fi remunerat pentru munca ta si, daca ai succes, poti ajunge chiar sa-ti asiguri un venit mai mult decat decent din aceasta activitate. Afla povestea Magazinului AvocatNet.ro! Citește articolul
Compania Accace se extinde in Europa si infiinteaza un birou pentru clientii germanofoni
Interesați de informații despre deschiderea de noi birouri, ceea ce implică găsirea, amenajarea și gestionarea spațiilor fizice necesare operațiunilor.
Compania Accace, ce activeaza pe piata serviciilor de consultanta in management financiar, va infiinta un birou pentru clientii germanofoni, potrivit unui comunicat de presa al companiei. Citește articolul
Statul ar putea transforma sediile neutilizate ale Fiscului in gradinite sau locuinte
Acest departament se ocupă cu gestionarea și utilizarea clădirilor și proprietăților unei companii. Articolul este direct relevant deoarece discută despre inventarierea și transformarea destinației unor clădiri, procese cheie în administrarea proprietăților și a spațiilor.
Cele peste 140 de spatii ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), ramase libere in urma procesului de organizare desfasurat in acesta vara, ar putea fi transformate in gradinite sau locuinte, potrivit Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), care analizeaza posibilitatea atribuirii unei destinatii sociale acestor spatii. Citește articolul
Bostina & Asociatii acorda consultanta juridica pentru modernizarea drumurilor din 9 judete
Departamentul Administrativ și Imobiliare este relevant, deoarece articolul menționează procedurile de expropriere a proprietăților private afectate de construirea autostrăzilor. Aceste informații sunt importante pentru gestionarea terenurilor și proprietăților companiilor în contextul unor proiecte de infrastructură.
Casa de avocatura Bostina & Asociatii va asigura consultanta juridica pentru modernizarea a peste 10.000 de kilometri de drumuri din 9 judete ale tarii, in cadrul programului pentru reabilitarea drumurilor judetene si locale derulat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), informeaza un comunicat de presa al firmei de avocatura. Citește articolul
Vesti bune pentru soferi
UPDATE Asiguratorul RCA trebuie sa iti plateasca penalizari, daca nu te despagubeste la timp. Cati bani ii poti cere?
Se ocupă de administrarea generală a bunurilor firmei, inclusiv a autovehiculelor, și trebuie să fie la curent cu reglementările ce afectează asigurările și costurile aferente pentru a manageria eficient flota auto.
7 Decembrie 2011 | 24 | 20650 | Timp de citire: 2 min.
Asiguratorii RCA care nu achita despagubirile la timp trebuie sa plateasca pagubitului penalizari pentru fiecare zi de intarziere, potrivit unor noi reguli privind asigurarea auto care au intrat deja in vigoare. Aflati astazi ce sume pot cere soferii pentru intarzierile firmei de asigurari la plata daunelor. Citește articolul
Fara nunti in corturi si muzica tare dupa orele 22.00. Senatorii au aprobat noi sanctiuni pentru tulburarea ordinii publice
Departamentul gestionează proprietățile și spațiile companiei. Noile reguli restricționează anumite activități (ex: petreceri în aer liber, nivelul de zgomot) sau cer atenție la vandalizare, influențând modul de utilizare și administrare a spațiilor.
Barurile situate in apropierea blocurilor de locuinte si terasele in aer liber nu vor mai putea difuza muzica tare dupa orele 22.00, potrivit unei legi adoptate recent de Senat. Actul normativ interzice, totodata, organizarea nuntilor si botezurilor la corturi in vecinatatea blocurilor, dar sanctioneaza si refuzul persoanelor de a se legitima, hartuirea operatorilor de la 112 sau alungarea sotului din caminul conjugal. Citește articolul
PIB a crescut in trimestrul III din 2011. Vezi ramurile cu cele mai mari cresteri ale activitatii
Mențiunea creșterii în activitățile imobiliare și de închirieri este relevantă pentru acest departament, care gestionează proprietățile și spațiile companiei, influențând deciziile legate de extindere sau optimizare.
Produsul Intern Brut estimat pentru trimestrul III din 2011 a fost de aproape 144 miliarde lei preturi curente, in crestere (in termeni reali) cu 1,8% fata de trimestrul II al aceluiasi an. Totodata, PIB in serie bruta, estimat pentru trimestrul III din 2011, a fost de peste 154 miliarde lei preturi curente, in crestere cu 4,4% comparativ cu trimestrul II al anului precedent, arata datele Institutului National de Statistica. Citește articolul
Cum solutioneaza Fiscul cererile de inregistrare in scop de TVA si ce termene trebuie sa respecte
Articolul menționează că Fiscul verifică dacă sediul social și sediile secundare ale firmei există în realitate. Acest departament este responsabil de gestionarea spațiilor firmei și trebuie să se asigure că sediile sunt funcționale și că pot fi demonstrate ca atare în cazul unui control, pentru a nu împiedica înregistrarea în scopuri de TVA.
Din 1 decembrie, Finantele au impus noi criterii pentru inregistarea firmelor in scop de TVA. Operatiunea se va putea realiza doar in masura in care o persoana impozabila obtine peste 45 de puncte in urma controlului de la Fisc. De la AvocatNet.ro afli astazi cum solutioneaza Fiscul cererile de inregistrare si ce termene trebuie sa respecte. Citește articolul










