Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Animale
Articolul analizează pericolele discursului plin de ură și degradarea relațiilor umane, mai ales în mediul online. Este crucial pentru PR să înțeleagă aceste dinamici pentru a gestiona reputația companiei, a comunica etic și a interacționa responsabil cu publicul.
Aseara, un om a incercat sa se impuste sau asa spune, cel putin, raportul oficial al Politiei Romane. Nu conteaza cine e acel om si nici care e istoria de dinaintea gestului cu pricina. Ce te-as ruga sa discutam astazi este valul de ura animalica pe care l-am vazut napadind internetul in orele care au trecut. O ura pe care am tot intalnit-o in ultima vreme, o ura care ne macina pe noi ca popor si ca indivizi. Un sentiment macabru si josnic. Citește articolul
Adrian Nastase, condamnat definitiv la 2 ani de inchisoare cu executare. Cum comentati?
Acest departament monitorizează știrile majore și evenimentele publice, mai ales cele legate de probleme de integritate, pentru a înțelege cum pot afecta reputația unei organizații și cum să gestioneze comunicarea în astfel de situații.
Fostul premier Adrian Nastase a fost condamnat definitiv, miercuri, la doi ani de inchisoare cu executare in dosarul "Trofeul calitatii", in care este acuzat in legatura cu strangerea de fonduri pentru campania electorala din 2004, cand a candidat pentru Presedintie din partea PSD, transmite agentia de presa Mediafax. Citește articolul
Romania este a 6-a cea mai atractiva tara europeana pentru investitii straine in urmatorii trei ani
Articolul prezintă percepția investitorilor despre România și Europa, informații utile pentru strategiile de comunicare și promovare a imaginii companiei sau a sectorului.
Romania este a 6-a cea mai atractiva tara europeana pentru investitii in urmatorii trei ani, conform celor 840 de lideri de business chestionati de Ernst & Young in cadrul raportului 2012 European Attractiveness Survey, lansat miercuri. Executivii din intreaga lume considera cã România este mai atractiva decât Cehia, Turcia, Elvetia, Olanda, Italia, Spania sau Suedia. Citește articolul
Insolventa Hidroelectrica creeaza un precedent. Vor urma alte companii de stat
Când o companie importantă, mai ales una de stat, care gestionează resurse naturale și se pregătea pentru bursă, intră în insolvență, modul în care această veste este comunicată publicului, presei și partenerilor este crucial.
Intrarea in insolventa a Hidroelectrica, cel mai mare producator local de energie electrica, este neasteptata si creeaza un precedent, a declarat Rudolf Vizental, managing partner al Casei de Insolventa Transilvania, in cadrul conferintei M&A Outlook 2012, organizata de Wall-Street, impreuna cu Ernst & Young si PeliFilip. Citește articolul
Norvegia elimina restrictiile privind accesul cetatenilor romani pe piata muncii
Acest departament ar putea fi interesat de modul în care o astfel de știre influențează imaginea publică a companiei sau relațiile cu partenerii internaționali, mai ales dacă firma are legături cu Norvegia sau cu forța de muncă românească.
Executivul Norvegiei a decis, vineri, 15 iunie, sa elimine restrictiile privind accesul pe piata norvegiana a muncii pentru cetatenii romani, informeaza Ministerul Afacerilor Interne intr-un comunicat publicat recent. Decizia vine dupa ce, in iulie 2007, Norvegia a limitat accesul romanilor pe piata muncii, impunand o perioada de tranzitie de sapte ani. Citește articolul
Hidroelectrica isi cere insolventa
Deoarece este vorba de o companie importantă și o acțiune a Guvernului, știrile despre această evaluare sunt de interes public, iar departamentul de comunicare trebuie să gestioneze imaginea companiei și informațiile transmise.
Hidroelectrica SA a depus o cerere de intrare in insolventa la Tribunalul Bucuresti, care urmeaza sa fie judecata pe 20 iunie. Dosarul prin care Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice in Hidrocentrale Hidroelectrica SA isi cere insolventa a fost inregistrat la tribunal pe 15 iunie. Citește articolul
Locale 2012, rezultate finale
Departamentul de Comunicare și Relații Publice este interesat de aceste rezultate pentru a înțelege cum se schimbă peisajul politic local. Acest lucru îi ajută să își adapteze mesajele, să gestioneze relațiile cu autoritățile locale și să anticipeze reacțiile publice la diferite evenimente sau decizii legate de companie.
USL a obtinut o victorie clara in alegerile locale, dupa ce si-a adjudecat 49,8% din totalul voturilor. Pe locul al doilea s-a clasat PDL, cu 15,2%, iar al treilea loc a fost ocupat de PP-DD, cu 8,9%. Citește articolul
Legea privind aministia fiscala pentru bugetari, publicata. Sporurile incasate intre 2008 si 2010 nu se mai restituie
Acest departament este interesat de orice știre care poate afecta imaginea companiei sau moralul angajaților, mai ales dacă este vorba de decizii importante legate de bani sau de relația cu autoritățile, necesitând gestionarea comunicării interne și externe.
Bugetarii nu mai trebuie sa returneze sporurile incasate in perioada 2008 - 2010 considerate ilegale de catre Curtea de Conturi, potrivit unei legi publicate vineri in Monitorul Oficial, care a intrat luni in vigoare. De aceasta amnistie fiscala vor beneficia aproximativ 300.000 de angajati din sectorul public. Citește articolul
Despre criza medicamentelor, taxa de clawback si finantarea sistemului de sanatate, numai in emisiunea AvocatNet.ro de astazi!
Acest departament ar fi interesat pentru a gestiona mesajele publice ale companiei, mai ales în contextul unei crize în care se vorbește de retragerea medicamentelor și există riscul de percepție negativă.
In emisiunea AvocatNet.ro de astazi discutam despre taxa de clawback si implicatiile sale in sistemul de sanatate. Emisiunea incepe de la ora 19.30 si poate fi vizionata in cadrul acestui articol. Citește articolul
Discursuri TED.com
Altii isi respecta trecutul si vestigiile sale. Noi preferam jaful si uitarea
Conținutul oferă o poveste inspirațională despre folosirea tehnologiei pentru un scop nobil, respectiv salvarea patrimoniului. Departamentul de Comunicare și Relații Publice poate folosi astfel de exemple pentru a crea campanii de conștientizare, pentru a promova valorile companiei sau pentru inițiative proprii de implicare socială.
Videoclipul de mai jos este o invitatie la reflectie. In timp ce alti oameni incearca din toate puterile sa pastreze in memoria colectiva manuscrise, informatii si vestigii ale antichitatii, la noi siturile arheologice zac intr-o parasire de neinteles, semn ca romanii nu au ajuns inca la maturitatea de a presa autoritatile sa le pastreze istoria intacta pentru generatiile urmatoare. Citește articolul










