Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
Scoala de vara "Step by step", un sprijin pentru copiii cu autism
Acest departament poate folosi astfel de informații pentru a comunica angajamentul social al companiei sau pentru a informa angajații și publicul larg despre cauze importante. Ei pot promova astfel de inițiative pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei.
In data de 25 iunie 2012, Centrul de zi "Casa copilariei" lanseaza programul specializat Scoala de vara "Step by step", adresat copiiilor cu tulburare din spectrul autist. Proiectul vine in sprijinul parintilor care au copii diagnosticati cu tulburare din spectrul autist si se pregatesc pentru scoala sau sunt la scoala. Citește articolul
Cine am fost si unde am ajuns?!
Articolul analizează rolul mass-media, cenzura și manipularea informației, precum și importanța unor modele de integritate. Acest departament este interesat să înțeleagă cum funcționează comunicarea în spațiul public, cum să transmită mesaje credibile și cum să gestioneze imaginea companiei într-un context mediatic complex.
Exista cateva spoturi difuzate de Radio Guerrilla care ma fac sa privesc inspre trecut cu un mare regret. Cateva discursuri sustinute de politicieni sau intelectuali ai perioadei interbelice, puse in antiteza cu o serie de fraze absurde, de cele mai multe ori agramate si imbecile, rostite de oamenii care ne reprezinta astazi, fie in Parlament, fie in diverse institutii publice. Aici sa fi ajuns oare, dupa atatia zeci de ani de tumult, suferinte, transformari si reforme? Citește articolul
UE isi intensifica lupta impotriva traficului de persoane
Departamentul de Comunicare și Relații Publice trebuie să fie conștient de eforturile companiei de a combate traficul de persoane și de a promova practici etice, pentru a menține o imagine pozitivă și a răspunde întrebărilor publicului sau presei pe aceste subiecte sensibile.
Tot mai multi cetateni europeni sunt obligati sa cerseasca sau sa presteze activitati contra unor sume modice sau chiar pe gratis, informeaza Comisia Europeana pe site-ul propriu. Astfel, pentru a veni in ajutorul celor care sunt pusi in aceste situatie, institutia a stabilit o serie de masuri ce au ca scop inclusiv sanctionarea eficienta a infractorilor. Citește articolul
Concediu medical in timpul concediului de odihna. O decizie interesanta a Curtii Europene de Justitie
În urma unei astfel de decizii, compania ar putea fi nevoită să comunice angajaților sau publicului larg despre modificările în politicile de concediu, iar acest departament se asigură că mesajele sunt clare, corecte și pozitive.
Un salariat a carui incapacitate de munca a survenit in timpul concediului sau anual platit are dreptul de a recupera ulterior perioada de concediu cu o durata echivalenta aceleia a concediului sau medical, considera Curtea Europeana de Justitie intr-o hotarare emisa pe 21 iunie cu privire la un litigiu de munca din Spania. Citește articolul
Premiera pe piata de publicitate din Romania
Lansarea programul Secunda - viata si startul campaniei de strangere de fonduri pentru Fundatia Mihai
Departamentul de Comunicare și PR ar fi interesat să promoveze participarea companiei la această inițiativă, deoarece evidențiază angajamentul social al mărcii și îmbunătățește imaginea publică, atrăgând simpatia consumatorilor.
Programul Secunda - viata este o premiera in Romania si reprezinta un mecanism inovator de strangere de fonduri conceput de Leo Burnett. Secunda - viata ofera atat companiilor interesate, cat si industriei de publicitate posibilitatea de a se implica direct in sustinerea diverselor cauze sociale. Citește articolul
FMI: Criza din zona euro, intr-o etapa critica
Pentru acest departament, este important să înțeleagă climatul economic și financiar general, deoarece știrile despre instabilitatea piețelor și scăderea încrederii pot influența percepția publică și reputația companiei. Ajută la anticiparea unor posibile întrebări din partea presei sau a publicului și la pregătirea mesajelor adecvate.
Criza din zona euro a ajuns intr-o etapa critica, iar statele membre trebuie sa-si asume un angajament ferm fata de moneda unica, pentru a recastiga increderea investitorilor, potrivit unui raport al Fondului Monetar International, care recomanda introducerea de obligatiuni comune ca posibila solutie pentru Europa. Citește articolul
GfK: Campania electorala, sursa de optimism pentru romani
Ajută la înțelegerea percepției publice asupra situației economice și a influenței evenimentelor precum campaniile electorale, fiind util pentru a adapta mesajele de comunicare și pentru a menține o imagine pozitivă a companiei.
Numarul romanilor optimisti a crescut in luna mai 2012, astfel ca indicele de incredere a inregistrat cea mai mare valoare de la debutul crizei, arata cel mai recent studiu publicat de GfK. Acest fapt se datoreaza, in mare parte, campaniilor electorale, intrucat promisiunile oamenilor politici au un efect convingator asupra romanilor, spun realizatorii studiului. Citește articolul
Anca Ionescu se retrage din activitate, dupa o cariera de 16 ani alaturi de Ernst & Young
Anunțurile despre realizările sau plecările unor angajați importanți sunt parte din strategia de comunicare a unei companii, atât internă, cât și externă. Departamentul de PR gestionează astfel de mesaje pentru a menține o imagine pozitivă a firmei și a-și celebra membrii.
Anca Ionescu, Partener in cadrul departamentului de Asistenta fiscala se retrage din activitate incepand cu 30 iunie 2012, dupa o cariera lunga si fructuoasa alaturi de Ernst & Young Romania, anunta compania intr-un comunicat de presa. Citește articolul
NNDKP, desemnata "Cea mai buna firma din Romania" de Euromoney
Pentru un departament de comunicare și relații publice, un astfel de articol este foarte important. El prezintă recunoașterea și premiile primite de o companie pentru valorile sale și pentru un mediu de lucru bun, contribuind la construirea unei imagini publice pozitive și la consolidarea reputației brandului în piață.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a fost recunoscuta, pentru a doua oara consecutiv, ca "Cea mai buna firma din Romania" in ceea ce priveste egalitatea de gen, la gala "European Women in Business Law 2012", organizata la Londra de grupul editorial Euromoney Legal Media Group, se arata intr-un document de presa remis AvocatNet.ro. Citește articolul
(P) EximBank sustine firmele care deruleaza proiecte cu fonduri europene: finantare de aproape 14 milioane de lei pentru Orion Auto Invest
Anuntul unei investitii de succes si al unui parteneriat cu o banca importanta este o veste buna, care poate fi folosita pentru a imbunatati imaginea publica a companiei.
EximBank a acordat societatii Orion Auto Invest din judetul Arges o finantare totala de 13,8 milioane de lei, care va permite companiei sa deruleze un proiect investitional ce beneficiaza de fonduri nerambursabile prin Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", Axa prioritara 1 - Un sistem de producție inovativ si ecoeficient. Citește articolul










