Departament: Comunicare și Relații Publice (PR)
UPDATE Guvernul s-a răzgândit: Pachetele medicale pentru perioada 2016-2017 se vor aplica din iulie
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de modul în care deciziile guvernamentale și reacțiile profesioniștilor din sănătate (medici de familie) afectează imaginea publică, dialogul cu autoritățile și buna funcționare a unor servicii sociale esențiale.
Deşi pachetele de servicii şi contractul-cadru cu condiţiile acordării asistenţei medicale în sistemul sanitar, pentru perioada 2016-2017, au fost publicate recent în Monitorul Oficial şi urmau să se aplice de mâine, Guvernul a amânat intrarea lor în vigoare cu trei luni, la cererea medicilor de familie. Pachetele conţin, practic, serviciile medicale de care vor putea beneficia cetăţenii în următorii doi ani. Citește articolul
Legile Mâncării
Ce conține, cum ar trebui vândută și cât de sănătoasă e pâinea pe care o mâncăm?
Oferă context asupra preocupărilor publice legate de calitatea pâinii și aditivi, fiind util pentru gestionarea imaginii companiei, comunicarea transparentă cu publicul și prevenirea crizelor de reputație.
După ce în materialul de data trecută am vorbit despre apa, astăzi abordăm un subiect la fel de important pentru români: pâinea. Romania este pe primul loc în Uniunea Europeana atunci când vine vorba despre consumul de produse de panificație. Românii consuma anual, în medie, 97 de kilograme de pâine pe an. Ce conține pâinea pe care o consumăm, ce spune legislația despre pâine și multe alte lucruri interesante, în alt episod al seriei Legile Mâncării, susținut de Naturaliabio.ro. Citește articolul
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 233, 234, 235, 236 - 30 martie
Numirea purtătorului de cuvânt al Guvernului este o informație cheie pentru monitorizarea comunicării strategice a autorităților și pentru elaborarea strategiilor de relații publice ale unei companii.
În Monitorul Oficial, Partea I, nr. 233, 234, 235 şi 236 din 30 martie 2016 s-au publicat: Citește articolul
Ce scriu ziarele astăzi?
17,5% din piaţa tutunului este acaparată de produse ilegale şi încasările din TVA au scăzut cu 15% în februarie
Articolul arată cum o firmă mare comunică despre problemele legislative și de piață, precum și cum se implică în discuțiile cu autoritățile, ceea ce este important pentru imaginea publică și relațiile guvernamentale ale companiei.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
26 martie: Ce evenimente importante s-au petrecut în această zi de-a lungul timpului?
Articolul oferă informații generale de interes istoric și cultural, precum momente cheie din istoria României (devenirea regatului, primul rege), evenimente culturale naționale (Premiile Gopo) și personalități marcante. Aceste detalii sunt utile pentru departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative pentru comunicări interne sau externe, crearea de conținut, sau pur și simplu pentru a menține o cultură organizațională informată despre evenimente semnificative.
Acum 135 de ani, într-o zi de 26 martie, Carol I devenea primul Rege al României. Tot pe 26 martie, dar în 2007, a avut loc prima ediție a Premiilor Gopo. Citește articolul
România optimistă: Un atlet român, câştigătorul unui maraton de 566 km la Polul Nord
Știrile cu impact pozitiv despre performanțe individuale sau colective (sport, inovație științifică) sunt valoroase pentru comunicarea externă a companiei, ajutând la construirea unei imagini pozitive și la asocierea cu succesul, inovația și inspirația. De asemenea, pot fi folosite în comunicarea internă pentru a ridica moralul.
Cel mai greu maraton din lume, 6633 Ultra, care se desfăşoară dincolo de Cercul Polar, a avut loc săptămâna trecută şi a fost câştigat de Tiberiu Uşeriu, un bistriţean de 41 de ani. La revenirea în ţară, acesta a fost aşteptat la aeroport de peste 100 de persoane. Citește articolul
Tu ce faci cu informațiile de pe LinkedIn?
Ajută la construirea și menținerea reputației companiei și a relațiilor cu publicul, prin optimizarea prezenței online și networking strategic pentru a transmite mesajele cheie.
Cei care și-au creat un profil pe LinkedIn și s-au înscris în grupuri de interes pentru zona lor profesională primesc probabil deja mailuri periodice prin care le sunt recomandate, printre altele, grupuri similare, știri pe care nu trebuie să le rateze, joburi asemănătoare cu cel pe care îl ocupă sau cu cele pe care le-au ocupat în trecut și informații despre persoanele care le-au vizualizat profilul in ultima perioadă de timp. Citește articolul
Ghidul pentru supraviețuirea limbii române
Bun simț sau bun-simț?
Pentru că orice comunicat de presă, postare publică sau mesaj către parteneri trebuie să fie impecabil din punct de vedere gramatical, pentru a proteja imaginea și credibilitatea companiei în ochii publicului și ai presei.
26 Martie 2016 | 4 | 18865 | Timp de citire: 1 min.
Și "bun simț", și "bun-simț" sunt corecte, însă ele au sens diferit. Astfel, în funcție de ce vrem să transmitem, scriem sintagma cu sau fără cratimă. Citește articolul
Andreea Marin revine cu Preţuieşte viaţa! la TVR 1
Acest departament este interesat de felul în care personalitățile publice comunică, de campaniile inițiate sau promovate (mai ales cele umanitare) și de rolul lor ca purtători de cuvânt sau imagine de brand, informații utile pentru strategiile de relații publice și comunicare corporativă ale companiei.
Una dintre cele mai iubite vedete ale Televiziunii Române revine pe micul ecran. Din 27 martie, Andreea Marin lansează la TVR 1 emisiunea Preţuieşte viaţa!, un program de infotainment dedicat celor care vor să trăiască demn şi frumos la orice vârstă. Citește articolul
Soluția originală a autorităților române de a lupta cu evaziunea fiscală: prin încălcarea legislației europene!
Acest departament ar fi interesat de modul în care firma comunică cu partenerii de afaceri (clienți, furnizori) în legătură cu problemele de TVA și cum gestionează imaginea publică a companiei în astfel de situații de risc.
În lupta împotriva evaziunii fiscale, autoritățile române au identificat o soluție originală: încălcarea legislației europene, prin aplicarea prezumției că toate societățile comerciale nou înființate sunt evazioniste din start, arată o analiză a Casei de Avocatură Ionescu și Sava. Astfel, dacă în sistemul european (care, până de curând, a funcționat și în România) înregistrarea în scopuri de TVA se face pe baza declarației persoanei impozabile - existând o prevedere expresă în acest sens în directiva europeană, autoritățile române au decis ca din acest an să introducă bariere suplimentare la înregistrarea unei noi societăți comerciale. Citește articolul










