Departament: Vânzări (Sales)
De la 1 ianuarie 2014 vom putea utiliza facturi, chitante si bonuri fiscale in format electronic. Ce trebuie sa stim despre ele?
Echipa de vânzări emite facturi către clienți. Articolul le oferă informații despre cerințele legale pentru emiterea facturilor electronice și cum să se asigure că acestea sunt acceptate de clienți, facilitând astfel procesul de încasare.
De la inceputul anului viitor firmele vor putea sa isi inregistreze toate operatiunile comerciale prin mijloace electronice, astfel ca vor putea trimite online partenerilor de afaceri facturi, bonuri fiscale sau chitante emise in acest format. Legea care reglementeaza aceasta posibilitate va intra in vigoare de la 1 ianuarie 2014, dupa doua amanari consecutive. In articolul de astazi iti explicam ce trebuie sa stii despre aceasta forma de facturare. Citește articolul
OUG nr. 9/2013 - timbrul de mediu pentru autovehicule
Acest timbru afectează prețul final al mașinilor, inclusiv al celor noi și rulate. Departamentul de vânzări trebuie să înțeleagă cum influențează costurile percepute clienților și cum pot fi folosite stimulentele, cum ar fi ecotichetul pentru mașini electrice, în strategia de vânzare.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 119, din 4 martie 2013. Citește articolul
Aproape 8.000 locuri de munca vacante in perioada 7-13 martie
Departamentul de Vânzări este interesat să știe unde poate găsi personal calificat pentru posturi precum 'consilier vanzari asigurari', 'manager de zona' sau 'lucrator comercial', pentru a-și consolida echipele.
in perioada 7-13 martie 2013, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 7.994 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
Operatiunile desfasurate intre persoane afiliate in conditiile sistemului TVA la incasare
Departamentul de Vânzări emite facturi către clienți. Este important să știe dacă trebuie să treacă mențiunea 'TVA la încasare' pe facturi și să înțeleagă particularitățile când vând către firme cu care compania este înrudită, pentru a asigura corectitudinea documentelor transmise.
8 Martie 2013 | 2 | 20742 | Timp de citire: 5 min.
Entitatile care aplica sistemul "TVA la incasare" trebuie sa scrie pe facturile emise, in dreptul operatiunilor pentru care se aplica regulile sistemului, mentiunea "TVA la incasare", cu cateva exceptii. Citește articolul
eMAG, marele castigator al serii in cadrul Galei Business Review din 4 martie
Articolul prezintă strategii de creștere a vânzărilor, expansiune pe noi piețe și prin canale online, precum și lansarea de noi produse, utile pentru echipele comerciale.
Peste 200 de reprezentanti ai comunitatii de afaceri au participat luni, 4 martie la cea de-a 8-a editie a Premiilor saptamanalului de afaceri Business Review, ce recunoaste cele mai importante realizari ale mediului de afaceri din anul 2012. Evenimentul a marcat, de asemenea, 15 de ani de excelenta jurnalistica pe piata publicatiilor de business din Romania. Citește articolul
(P) Salonul Auto Moto - intre 3 si 7 aprilie, esentele tari se aduna in Piata Constitutiei
Departamentul de Vânzări ar fi interesat de acest tip de eveniment pentru a identifica noi oportunități de a-și prezenta produsele sau serviciile, a atrage clienți potențiali și a înțelege tendințele pieței din industria auto și moto.
Salonul Auto Moto ce se va desfasura in perioada 3-7 aprilie in Piata Constitutiei va prezenta in fata publicului un show complet, care cu siguranta nu va putea fi trecut cu vederea de jucatorii din domeniu sau de pasionatii cailor putere. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Declinul industriei si seceta au franat cresterea economica, iar strategia "batul si morcovul" aduce incasari suplimentare la Fisc
Informațiile despre creșterea economică, evoluția consumului intern și a exporturilor sunt cruciale pentru a înțelege piața, a estima cererea și a planifica strategiile de vânzări ale unei companii.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
PIB-ul estimat pentru anul 2012, in crestere 0,3% fata de 2011
Datele despre creșterea consumului final al gospodăriilor și dinamica unor sectoare economice importante, cum ar fi comerțul sau serviciile, ajută la înțelegerea puterii de cumpărare a clienților și la adaptarea strategiilor de vânzări.
Produsul Intern Brut a crescut in trimestrul IV 2012 atat ca serie ajustata sezonier, cat si ca serie bruta, potrivit datelor publicate recent de Institutul National de Statistica (INS). In acelasi timp, PIB-ul estimat de INS pentru intreg anul 2012 a fost in crestere fata de anul 2011, cu 0,3%. Citește articolul
(P) EzBill - Serviciul online gratuit de facturare
Echipa de Vanzări beneficiază de un sistem care permite emiterea rapidă și automată a facturilor către clienți, precum și trimiterea acestora direct din program, ajutând la fluidizarea procesului de vânzare și la o relație mai bună cu clienții.
EzBill este cel mai prietenos serviciu de facturare online care te va ajuta sa emiti orice document fiscal, de oriunde si oricand. Avand o interfata simpla si un flux foarte intuitiv, EzBill eficientizeaza procesul de facturare, stocand toate documentele online si oferindu-ti posibilitatea sa accesezi rapoarte utile pentru afacerea ta. Citește articolul
Casa de Insolventa Transilvania, administrator judiciar al SWAN
Departamentul de vânzări ar fi interesat de performanța unui proiect imobiliar important, cum ar fi ratele de ocupare și noii chiriași menționați, pentru a înțelege dinamica pieței și potențialele oportunități sau provocări în strategiile lor de vânzare sau închiriere.
Casa de Insolventa Transilvania, liderul pietei de insolventa din Romania, a fost numita administrator judiciar in procedura de insolventa a companiei Swan Property SRL. Citește articolul










