Departament: Vânzări (Sales)
Contribuabilii pot afla in trei moduri ce firme aplica sistemul TVA la incasare
Echipa de vânzări interacționează direct cu clienții. Informația despre TVA la încasare este utilă pentru a înțelege cum vor fi facturate produsele sau serviciile și când va trebui încasat TVA-ul de la clienți, afectând fluxul de numerar și politica de prețuri.
28 Martie 2013 | 9 | 19206 | Timp de citire: 2 min.
Chiar daca nu aplica sistemul TVA la incasare, o societate comerciala trebuie sa verifice care dintre partenerii ei de afaceri aplica acest sistem pentru a sti ce reguli de deducere a taxei pe valoarea adaugata vor fi valabile in aceasta relatie profesionala. Daca furnizorul este in sistemul de TVA la incasare, firma respectiva isi va deduce taxa numai in momentul platii, in schimb daca furnizorul nu aplica noul sistem de TVA, regulile de deducere vor fi cele generale (deducerea se va face la momentul emiterii facturii). In functie de numarul de societati pe care vor sa le verifice, firmele au la dispozitie trei moduri in care pot afla cine aplica TVA la incasare. Citește articolul
(P) Salonul Auto Moto - cai putere, concursuri si vedete
Departamentul de Vânzări este interesat de evenimente care prezintă produse noi, atrag clienți potențiali și creează interes pentru brandurile expuse (mașini, motociclete, accesorii, designeri de lux), contribuind astfel la creșterea vânzărilor viitoare.
Salonul Auto Moto ce va avea loc intre 3 si 7 aprilie in Piata Constitutiei intra deja pe ultima suta de metri. In mai putin de o saptamana vom fi spectatorii uneia dintre cele mai mari desfasurari de forte in domeniul auto-moto. Pe o suprafata de peste 20.000 mp vom regasi in acelasi loc dealeri de automobile, motociclete ºi scutere, componente auto-moto, piese de schimb, accesorii pentru tuning, echipamente service, oferte ale companiilor de leasing, asigurãri in domeniu, firme specializate în închirieri auto, precum si foarte multe promotii. Citește articolul
Decrete semnate de presedintele Romaniei in data de 27 martie
Legea privind combaterea întârzierilor la plată este importantă pentru departamentul de vânzări, deoarece influențează negocierile de contracte cu clienții, termenii de plată și strategiile de colectare a datoriilor.
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a semnat miercuri, 27 martie, mai multe decrete, si anume: Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Avem cea mai ieftina benzina din Europa si ce culturi agricole sunt compromise din cauza gerului
Informatiile despre sectoarele cu risc de insolventa ii ajuta pe cei de la vanzari sa identifice clientii potentiali cu probleme financiare si sa isi adapteze strategiile de vanzari si termenele de plata.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
OUG nr. 13/2013 privind serviciile postale
Acest departament trebuie să cunoască tipurile de servicii poștale, condițiile de calitate și tarifele aplicabile, pentru a le putea oferi clienților în mod corect și transparent.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 13/2013 privind serviciile postale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 139, din 15 martie 2013. Citește articolul
Participarea subcontractantilor in procedurile de achizitie publica - cand si in ce conditii este posibila
Echipele de vânzări care pregătesc oferte pentru licitații publice au nevoie să înțeleagă cum pot include subcontractanții în propunerile lor pentru a fi eligibili și a crește șansele de câștig, respectând în același timp legislația.
Subcontractarea este facilitatea oferita de lege ofertantilor de a indeplini o parte din obligatiile asumate prin contractul de achizitie publica sau o parte din proiect prin intermediul unui tert numit subcontractant, in cazul in care oferta respectiva va fi declarata castigatoare de catre autoritatea contractanta. Citește articolul
(P) Cum sa ai o cariera internationala in drept
Și acest departament lucrează cu clienți din străinătate și semnează contracte. Articolul le arată de ce este important ca juriștii care îi ajută să aibă abilități excelente de engleză juridică pentru a negocia și finaliza afaceri internaționale.
Complexitatea sistemului legislativ romanesc, mai ales dupa adaptarea la aquis-ul Uniunii Europene, a motivat mii de tineri sa aleaga o cariera juridica, fie ca avocati, judecatori, procurori, fie ca grefieri, consultanti juridici sau personal auxiliar in institutiile de profil. In ultimii ani profesiile juridice au cunoscut o dezvoltare fara precedent, atat in Romania, cat si in lume, cu cresteri constante de venituri salariale si profituri ale firmelor de avocatura, care si-au extins numarul de angajati odata cu cresterea numarului de clienti. Citește articolul
Prima Casa - fonduri de 572 milioane de euro pentru 2013
Ajută la înțelegerea pieței imobiliare, a profilului cumpărătorilor (vârstă) și a preferințelor acestora (tip de apartament), informații cheie pentru strategii de vânzări, mai ales pentru dezvoltatorii imobiliari și agențiile de profil.
Reprezentantii Fondului National de Garantare pentru IMM-uri (FNGIMM) au anuntat, miercuri, ca pentru programul Prima Casa mai sunt disponbilile 572 milioane de euro, care ar putea ajunge pana la sfarsitul anului. Citește articolul
Criza imobiliara. Un sfert dintre brokeri nu a avut niciun venit in 2012
Departamentul de Vânzări este interesat să înțeleagă cum se desfășoară tranzacțiile în piață, ratele de succes ale intermediarilor și cum criza economică influențează deciziile clienților, pentru a-și adapta propriile strategii de vânzări și abordări comerciale.
Veniturile minime ale brokerilor imobiliar au scazut sensibil anul trecut, salariul mediu obtinut scazand pana la 750 de euro. Mai mult, un sfert dintre brokerii imobiliari nu au inregistrat niciun venit anul trecut, iar 30% dintre ei au raportat castiguri minime de 500 de euro, fata de 46% in 2011. Citește articolul
(P) METRO priveste criza de sus
Strategia de a vinde produse locale este importantă pentru acest departament, deoarece influențează direct încrederea consumatorilor și, implicit, volumul vânzărilor.
Germanii de la METRO nu se lasa doborati de mediul economic inca aspru. Pentru ca si-au optimizat financiar afacerea inca de la inceputul lui 2012, la sfarsitul aceluiasi an au calculat deja vanzari in crestere. Ceea ce inseamna profit, adica dividende. Citește articolul










